Реєстрація акумулятора BMW x5. Реєстрація заміни акумулятора через програму Tool32:

Table of Contents

Реєстрація заміни акумулятора в автомобілях BMW серії E

Реєстрація Заміна акумулятора – важливий етап в обслуговуванні автомобіля BMW. Це пов’язано з тим, що акумулятор є ключовим елементом електричної системи автомобіля і його заміна може вплинути на роботу інших систем.

В автомобілях BMW 2002 року випуску і новіших необхідно зареєструвати заміну акумуляторної батареї в системі керування автомобілем, щоб забезпечити коректну роботу електронних систем і уникнути можливих проблем.

Для реєстрації можна використовувати спеціальне програмне забезпечення або інструменти, такі як автомобільний сканер або діагностичний інтерфейс автомобіля акумулятор заміни в автомобілях BMW. Зазвичай, заміна реєстрація акумуляторної батареї заміна можна здійснити в спеціалізованих сервісних центрах, які мають необхідне обладнання та досвід для проведення даної процедури.

Реєстрація заміна акумулятора в автомобілях BMW допомагає забезпечити коректну роботу електронних систем і уникнути можливих проблем з автомобілем. Ця процедура дозволяє системі управління автомобілем налаштувати оптимальні параметри для нового акумулятора і врахувати його характеристики при подальшій експлуатації автомобіля.

Якщо у вас виникли проблеми з акумулятором в автомобілі BMW або потрібно оформити заміну, звертайтеся до досвідчених автомайстрів або в спеціалізовані сервісні центри. Але, якщо є бажання зробити це самостійно, то ця стаття-інструкція для вас.

Для BMW (E65, E66, E67, E60, E61, E63, E64, E81, E87, E90, E91, E92, E93, E70, R56) недостатньо замінити акумулятор, необхідно також зареєструватися в системі заміни акумуляторів. Але слід зазначити, що ця процедура стосується лише автомобілів з IBS (інтелектуальним датчиком заряду акумулятора).

Одне з головних завдань датчика IBS – продовжити термін служби акумулятора. Тому, замовляючи новий акумулятора продовжить термін його служби і заощадить ваші гроші в майбутньому.

Але не забувайте, що на ці автомобілі повинні встановлюватися тільки AGM акумулятори.

Якщо ви встановлюєте новий акумулятор без реєстрації постановка на облік його, то на бортовому моніторі з’явиться помилка: Перезарядіть акумуляторну батарею акумулятор (Перезарядити акумулятор). Але навіщо? Адже новий акумулятор. Це при застарілих даних в блоці управління. Це стосується кузовів E65, E66 та E67.

Якщо ви купили новий батарея з ідентичними характеристиками до попередньої батареї, вам потрібно лише зареєструвати заміну. Але якщо ви вирішили встановити акумулятор, в якому тип і ємність відрізняються від попереднього, то вам потрібно буде внести зміни в характеристики шляхом кодування.

Реєстрація заміни батареї за допомогою INPA:

1) Відкриваємо додаток INPA; 2) Вибираємо необхідний корпус; 3) В меню вибираємо BODY 4) Далі в цьому розділі шукаємо пункт POWER MODULE 5) Натискаємо ACTIVE, а потім ACTIVATE2 6) Тепер потрібно натиснути F7 на клавіатурі. Зареєструвати заміну батареї Далі відкриється вікно Реєстрація заміни батареї Активовано належним чином

1) У додатку виберіть розділ ТІЛО 2) Далі – підрозділ БЛОК ПИТАННЯ 3) Тепер натисніть на Акумулятор 4) З’явиться рядок ЗАРЕЄСТРУВАТИ ЗАМІНУ АКУМУЛЯТОРА

Тепер ми розповімо вам, як замінити характеристики батареї за допомогою кодування

Для цього нам потрібен NCS Expert програма

1) Заміна індикаторів батареї 2) Відкрийте програма 3) Виберіть профіль 4) Натисніть F1 на клавіатурі 5) Потім натисніть F3 і знайдіть потрібний орган у списку

6) Вибираємо кузов і натискаємо OK 7) Далі вибираємо CAS 8) І натискаємо клавішу F6 9) Тепер вибираємо Process ECU (F3, для старих версій – F4) 10) Вибираємо блок. CAS 11) Натисніть Change Job (F2) і виберіть CODIERDATEN_LESEN у списку, що з’явиться 12) Тепер натисніть Execute Job (F3). 13) FSW_PSW.В папці WORK з’явився файл TRC 14) Відкриваємо цей файл за допомогою Блокнота і переносимо весь вміст в інший файл. FSW_PSW.Крок 16) Знаходимо рядок KLASSE_BATTERIE і змінюємо значення на потрібні нам: 110ah, 90ah, 80ah, 70ah, 55ah, 46ah. Для AGM: 90ah_agm, 80ah_agm, 70ah_agm, 60ah_agm, 40ah_agm. 17) Останній крок. Поверніться на початковий екран і натисніть Change Job (Змінити завдання). Виберіть SG_CODIREN і натисніть клавішу F3

Вітаємо! Нова батарея встановлена та зареєстрована. Належного використання та гарних подорожей.

Як дізнатися, чи потрібно замінити акумулятор BMW?

Автомобільний акумулятор вашого BMW, як і всі інші автомобільні акумулятори, не може служити вічно.

Проблеми із запуском двигуна

Вашому автомобілю потрібна електрична енергія, яка надходить від акумуляторної батареї, щоб забезпечити живлення двигуна стартера. Стартер, з іншого боку, відповідає за прокручування маховика двигуна. Обертання маховика ініціалізує рух циліндрів двигуна.

Це підводить нас до першої і найпоширенішої ознаки необхідності заміни акумулятора – ваш автомобіль погано заводиться. Генератор змінного струму заряджає акумуляторну батарею автомобіля щоразу, коли ви їдете на машині. Однак, з віком ємність акумулятора природним чином знижується.

Попереджувальні лампочки на приладовій панелі

Сучасний BMW має безліч датчиків, які подають інформацію в комп’ютер або ECU (блок управління двигуном). Потім ECU буде інтерпретувати різні дані, які він отримує.

Падіння електричної енергії, яку отримує електронний блок керування, може спричинити загоряння лампочки Check Engine на приладовій панелі. Якщо є певний модуль, який є більш чутливим до перепадів напруги, то ви можете побачити попереджувальну лампочку для цього модуля на приладовій панелі.

У більшості сучасних моделей BMW на приладовій панелі з’являється повідомлення про проблему з акумулятором. Ви отримаєте повідомлення про необхідність зарядки акумулятора, навіть якщо ви їздите на автомобілі щодня.

Генератор змінного струму відповідає за заряджання акумулятора під час руху. Це робиться для того, щоб відновити заряд, який акумулятор втратив для запуску двигуна.

Погана робота в холодні місяці

Холодні дні можуть негативно вплинути на роботу автомобільного акумулятора. Однак автомобільний акумулятор – не єдиний компонент, який погано працює взимку. Постраждає навіть робота двигуна внутрішнього згоряння.

Протягом зимових місяців моторне мастило стає густішим, що ускладнює змащування деталей двигуна. Густе мастило також ускладнює вільне переміщення деталей.

Конденсат у деталях двигуна замерзає при низьких температурах, і процес згоряння стає більш млявим, ніж зазвичай. Така ситуація з двигуном означає, що для запуску двигуна стартеру знадобиться додатковий струм від акумулятора. На щастя, перших кількох ходів циліндрів двигуна достатньо, щоб виробити достатньо тепла для прогріву двигуна.

Однак більший попит на електричну енергію – не єдина причина, чому батареї стають менш ефективними в холодну погоду. Холодні температури збільшують опір в електролітах акумулятора. Опір ускладнює протікання електричної енергії.

Таким чином, збільшення опору призводить до менш ефективної роботи батареї.

Однак виробники акумуляторів компенсують падіння температури, коли вони розробляють свої батареї. Тому падіння продуктивності акумулятора взимку не повинно бути настільки сильним, щоб акумулятор більше не міг завести ваш BMW.

Якщо ваш акумулятор не може завести ваш BMW взимку, то це вірна ознака того, що настав час замінити акумулятор.

Як замінити акумулятор BMW без програмування?

Заміна автомобільного акумулятора сучасного автомобіля BMW призведе до втрати даних, які ЕБУ використовує для виконання деяких своїх функцій за лаштунками. Однак програмування вашого BMW після заміни акумулятора вимагає поїздки до дилера, якщо у вас немає обладнання для перепрограмування.

Ось повна інструкція по заміні акумулятора на вашому BMW, щоб уникнути його перепрограмування:

Підготовка вашого BMW

  • Припаркуйте свій BMW у добре освітленому місці.
  • Активуйте стоянкове гальмо.
  • Встановіть коробку передач в положення Park (P).
  • Вимкніть двигун.

Підключення вторинного джерела живлення

  • Під’єднайте повністю заряджену акумуляторну батарею або блок живлення.
  • Відкрийте моторний відсік вашого BMW.
  • Шукайте яскраво-червоний гумовий ковпачок з великим знаком “плюс” посередині. Гумовий ковпачок повинен бути близько до бокової стінки моторного відсіку. Він повинен знаходитися біля верхнього шару моторного відсіку.
  • Відкрийте позитивну клему на вашому BMW.
  • Підключіть позитивний кабель від джерела живлення до позитивної клеми.
  • Далі шукайте негативну клему. Він повинен знаходитися недалеко від місця, де ви знайшли позитивну клему. Однак, на відміну від позитивної клеми, негативна клема не має корпусу. Вона має вигляд гайки та болта, що стирчить з моторного відсіку.
  • Підключіть негативний кабель від джерела живлення стартера до негативної клеми.
  • Якщо блок живлення має кнопку живлення, увімкніть його.

Зняття панелі

  • Розташуйте блок живлення так, щоб він не міг легко зісковзнути.
  • Відкрийте багажник вашого BMW.
  • BMW акумулятор зазвичай знаходиться в багажнику, на задній правій стороні. Знайдіть замки, що утримують панель на місці. Щоб запобігти пошкодженню килима на панелі, можна скористатися засобами для зняття пластикової обшивки.
  • Зніміть кришку панелі та відкладіть її вбік.

Зняття кронштейнів

  • Зніміть кронштейн, який утримує акумулятор, відкрутивши болти, що утримують його на місці.
  • Ослабте довгий болт, який кріпить кронштейн, що запобігає переміщенню акумулятора з боку в бік.
  • Якщо на позитивній клемі акумулятора встановлений розподільник або розподільна коробка, знайдіть два затискачі, які утримують її на місці. Ослабте два затискачі з боків акумулятора.

Від’єднання кабелів

  • Від’єднайте мінусову клему від акумулятора, відкрутивши гайку. Майте на увазі, що коли ви від’єднуєте дроти від акумулятора, ви завжди повинні спочатку від’єднати негативну клему.
  • Будьте обережні при від’єднанні негативної клеми. Переконайтеся, що вона не торкається металевих частин автомобіля.
  • Якщо у вас є акумулятор кришка клеми, встановіть одну на негативну клему, оскільки вона, як правило, оголена, на відміну від позитивної клеми.
  • У деяких моделях BMW є кабель з синім роз’ємом, що йде від сітки дроту негативної клеми до розподільника позитивної клеми. Від’єднайте його від позитивної клеми.
  • Далі перевірте, чи бачите ви червоний кабель з чорним роз’ємом на тому ж розподільнику. Якщо ви це зробите, від’єднайте і цей кабель.
  • Ослабте гайку, яка утримує позитивну клему на місці. Зніміть позитивну клему та відкладіть її вбік. Переконайтеся, що дві клеми ніколи не контактують між собою.

Зняття вентиляційного отвору

  • Перевірте бокові сторони акумулятора на наявність вентиляційного шланга. Якщо ви знайдете такий, від’єднайте його від акумулятора. Вентиляційний шланг перенаправляє побічні гази назовні BMW.
  • Якщо ви використовуєте запасну батарею від BMW, ви отримаєте батарею з вентиляційним отвором для вентиляційного шланга.
  • Вийміть стару батарею з багажника і відкладіть її в сторону.

Встановлення Заміна акумулятора

  • Підніміть нову акумуляторну батарею в порожнину багажника. Вентиляційний отвір нового акумулятора повинен бути спрямований у бік двигуна.
  • Знову підключіть вентиляційний шланг збоку від акумулятора.

Підключення The Заміна Акумулятор

Для підключення нового акумулятора BMW виконайте установку в зворотному порядку. Є дві речі, на які потрібно звернути увагу, коли ви ставите все назад.

акумулятор, реєстрація, реєстрація, заміна, програма

BMW не заводиться після заміни акумулятора

У деяких моделях BMW на мінусовій лінії акумулятора є датчики, які повідомляють ЕБУ про стан акумулятора.

Якщо ви замінюєте повністю розряджену батарею, останнє, що пам’ятає ECU про батарею, це те, що вона вже розрядилася. Коли ви встановите новий акумулятор, він запам’ятає стан останнього акумулятора, що перешкоджає запуску вашого BMW.

Щоб завести свій BMW, потрібно обійти датчик або привезти свій BMW до дилера для реєстрації нового акумулятора.

Щоб обійти датчики, шукайте дріт з синім роз’ємом. Ви знайдете цей дріт на тій самій дротяній сітці, що і дріт для негативної клеми. Від’єднайте синій роз’єм і заведіть машину.

Висновок

Забезпечте тимчасове джерело живлення, яке збереже дані ЕБУ, поки ви замінюєте стару батарею. Це дозволить вам замінити акумулятор без втрати даних.

Якщо ви знайшли цю статтю цікавою, чому б вам не переглянути статті нижче:

Як скинути комп’ютер BMW після заміни акумулятора

Автомобілі BMW мають комп’ютерну систему, яка виконує більшість діагностик та індикацій автомобіля. Після завдань з технічного обслуговування, таких як заміна масла або акумулятора заміна, виникає необхідність скинути комп’ютер BMW. Якщо ви не хочете звертатися до професійного сервісу, вам потрібно знати, як скинути комп’ютер BMW після заміни акумулятора.

У наш час автомобілі BMW оснащуються складною електричною системою, що складається з комп’ютера, який керує генератором змінного струму. Після заміни акумулятора цей комп’ютер повинен знати про зміну, щоб його програмне забезпечення мало інформацію про оновлення. Основна причина полягає в тому, що комп’ютер зберігає електричну енергію, яка відрізняється від первинної батареї.

Виконання комп’ютерного скидання в автомобілях BMW має певні переваги.

  • Перезавантаження комп’ютера – це спосіб повідомити комп’ютер про успішну заміну акумулятора реєстрація.
  • Скидання гарантує, що акумуляторна батарея автомобіля BMW реєструє 80% ємності в якості контрольної точки.
  • Цей процес також підтверджує відновлення показань поточного одометра.
  • Він також дозволяє комп’ютеру видалити з пам’яті акумулятора інформацію про розподіл значень, таких як температура, напруга, струм і рівень заряду акумулятора.

Які моделі BMW потребують комп’ютерного скидання?

У разі заміни акумулятора в будь-якій з цих моделей комп’ютерне скидання стає необхідним.

  • Автомобілі 7-ї серії з 2002 року і пізніше (шасі E65/E66)
  • Автомобілі X5 2007 року випуску і пізніше (шасі E70)
  • Автомобілі 6-ї серії 2003 р.в. і новіші (шасі E54/E63)
  • Автомобілі X5 2005 року випуску і пізніше (шасі E53 і двигун N62)
  • Автомобілі X6 з 2008 року випуску (шасі E71)
  • Автомобілі 3-ї серії 2006 року випуску і новіші (шасі E90/E91/E92/E93)
  • Автомобілі 5-Series 2004 року випуску та новіші (шасі E60/E61)

Як скинути комп’ютер BMW після заміни акумулятора

Як ви можете зрозуміти важливість скидання комп’ютера BMW з попереднього обговорення, ось кроки, які потрібно виконати.

  • Перш за все, поверніть ключ запалювання автомобіля BMW в положення аксесуарів після того, як увімкнуться фари та радіо. Ви повинні зробити це перед запуском автомобіля. Потім натисніть і утримуйте кнопку “Trip”, яка знаходиться на панелі приладів, поки не загориться червоне світло.
  • Знову натисніть кнопку “Поїздка” і утримуйте її, доки не з’явиться напис Reset.
  • Потім натисніть ту ж саму кнопку втретє. Тепер комп’ютер BMW перезавантажиться в найкоротші терміни.

Весь процес заміни акумулятора та перезавантаження комп’ютера автомобілів BMW не вимагає великих витрат. Зробивши це вчасно, ви зможете без проблем керувати автомобілем BMW. Незважаючи на всі ці факти, не ставтеся до цієї процедури легковажно. Існують автомайстерні з кваліфікованими технічними спеціалістами, які дотримуються гарантійних стандартів виробника. Звертайтеся до таких майстерень, щоб отримати надійне та безпечне обслуговування.

Замінювати чи не замінювати? Ось у чому питання.

Це поставило мене в цікаву ситуацію. Чи ризикну я замінити власний акумулятор, що може коштувати мені сотні або тисячі доларів, чи віднесу його в BMW, отримаю ціну і буду спокійний, що якщо щось піде не так, вони несуть за це відповідальність?

Потім я згадав, що нещодавно купив інструкцію для свого автомобіля від видавництва Bentley. Дві великі книги, які детально описують кожен аспект автомобіля (включаючи схеми електропроводки). У розділі, який детально описує заміну та заміну акумулятора, згадується, що він повинен бути зареєстрований в автомобілі за допомогою інструменту BMW.

Нижче дивіться кілька фотографій, які я зробив зі сторінок книги. Натисніть на зображення, щоб переглянути їх у збільшеному вигляді для отримання більш детальної інформації.

Посібник практично підтверджує, що система зарядки в BMW нібито зберігає налаштування напруги та стан старого акумулятора. Те, що багато хто вважав міфом або здирництвом грошей у дилерських центрах BMW, виявляється правдою.

акумулятор, реєстрація, реєстрація, заміна, програма

Все ще сумніваючись, я зробив те, що зробив би будь-який допитливий хакер, я ризикнув і купив власний акумулятор. Врешті-решт я вибрав найдешевший акумулятор, який зміг знайти, за колосальну ціну 269 доларів США для Century DIN92LMF з номіналом 735 ампер холодної прокрутки (CCA).

Я відкриваю багажник і шукаю панель з боку пасажира під кришкою багажника. Потім я обережно знімаю наявні клеми акумулятора і виймаю стару важку батарею. Поки що все добре.

Одне, що я виявив, – це те, що в BMW, безумовно, багато технологій. Крім батареї, потрібно від’єднати роз’єми (там скрізь є дроти), а потім тримати все подалі від дороги, поки ви вставляєте нову батарею.

Буде корисно, якщо хтось із вас буде поруч, щоб допомогти вам з необхідними інструментами і тримати клеми/кабелі подалі, поки ви виймаєте стару батарею і вставляєте нову.

Запуск автомобіля

Момент істини. Чи заведеться машина, чи з’являться повідомлення про помилки, які змусять мене відвезти машину до дилера, чи взагалі нічого не станеться?

Автомобіль заводиться. Немає жодних повідомлень про помилки, і, схоже, все працює нормально. Чорт забирай, мені потрібно було лише знову встановити дату і час, і радіо також працювало нормально.

Останнім часом мій кондиціонер робив якісь дивні речі. Однієї миті він був неймовірно потужним і видував тонни прохолодного повітря, а наступної – потужність слабшала на 50%.

Я припустив, що, можливо, кондиціонеру просто потрібен сервіс, але після заміни акумулятора кондиціонер працює на повну потужність. Потім я зрозумів, що коли батарея розряджається, BMW розумно обмежує використання енергії, щоб ви не застрягли ніде з розрядженим акумулятором.

Висновок

Я роблю висновок, що заміна власного акумулятора – це не кінець світу, але його термін служби скоротиться? Очевидно, що визначити це в короткостроковій перспективі було б неможливо. Вам потрібно лише програма встановлювати акумулятор в автомобіль, якщо ви змінюєте тип використовуваного акумулятора, якщо це той самий акумулятор, то програмування не потрібне.

Я планую проводити щотижневі вимірювання автомобільного акумулятора перед тим, як заводити його, і порівнювати рівні напруги. Я не кажу, що ви повинні зробити те, що зробив я, і замінити власний акумулятор, але я кажу, що я не зіткнувся з жодними проблемами, роблячи це.

Я не знайшов переконливих доказів того, що мій новий акумулятор потрібно програмувати. Очевидно, що автомобіль потребує скидання напруги підзарядки, інакше він не зможе оптимально зарядити ваш новий акумулятор. Здається, це суперечить базовій електроніці, але як би там не було, BMW – експерти.

Очевидно, BMW тримає батареї близько 80% ємності і ніколи не 100, тому буде цікаво подивитися, чи залишається напруга постійною або падає. В Австралії майже літо, тож, мабуть, найкращий час, щоб дізнатися, оскільки ніяка холодна погода не завадить температурним показникам або ємності.

Варто також зазначити, що я встановив той самий тип свинцево-кислотного акумулятора. Я розглядав абсорбуючий скляний мат (AGM), оскільки вони служать довше і вони легші, але також дорожчі і, безумовно, потребують реєстрація в автомобілі.

Не змінюйте тип батареї без реєстрація.

Якщо через кілька тижнів я помічу, що батарея розряджається, я відвезу її на реєстрацію. Якщо ні, я залишу все як є. Ви не можете заперечувати, що 250, щоб зробити це самостійно, проти потенційних 450 або більше для BMW, щоб зробити це значно дешевше, якщо у вас є бюджет, особливо.

Оновлення за жовтень 2017 року

Я продав машину на початку цього року, але машина ніколи не пропускала жодного удару, оскільки я сам міняв акумулятор без реєстрація. Я не бачив жодних проблем з напругою чи інших проблем в результаті не реєстрація акумулятор. Отже, хто знає, що реєстрація дійсно працює?

Варто зазначити, що я замінив стару батарею на нову такого ж типу і з такими ж CCA. Якщо ви збільшите або зменшите CCA батареї або встановите зовсім інший тип батареї, ситуація може змінитися.

[спойлер title=Джерела:]https://avtoad.com.ua/en/base/реєстрація-батареї-заміна-в автомобілях BMW-e-серії
https://vehq.com/how-to-replace-my-BMW-battery-without-programming/
https://carfromjapan.com/article/car-maintenance/how-to-reset-BMW-computer-after-battery-change/
https://ilikekillnerds.com/2015/10/replacing-a-BMW-battery/ [/spoiler]

Leave a Reply