Зарядна станція Ae. Зарядна станція Ae

Table of Contents

Зарядка електромобіля 101

Встановлення зарядних станцій та інфраструктури для електромобілів (EV) стає стандартною вимогою енергетичних кодексів та AHJ для більшості нових будівельних проектів. Зазвичай вона є обов’язковою умовою для отримання сертифікатів “зеленого” будівництва, таких як LEED. В рамках процесу вивчення кодексів для кожного проєкту необхідно переглянути відповідний енергетичний кодекс та місцеві нормативні акти, щоб перевірити, яка інфраструктура для зарядки електромобілів може знадобитися для проєкту. У деяких випадках ми можемо зустріти місцеву постанову, яка перевищує стандартні вимоги енергетичного кодексу, як, наприклад, у місті Денвер. Будівельні та протипожежні норми і правила Денвера встановлюють різні вимоги до зарядних станцій та інфраструктури для електромобілів, залежно від кількості мешканців та використання будівлі. Давайте розглянемо приклад того, як визначити кількість електрозарядок, необхідних для проєкту, і перш ніж ми почнемо, важливо зрозуміти різні визначення, викладені в кодексі. Існує кілька різних термінів, пов’язаних із зарядкою електромобілів та інфраструктурою для зарядки електромобілів. Розділ C202 визначає кожну з них:

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ (EVSE)

зарядна, станція

“Обладнання, що використовується з метою передачі електричної енергії до акумулятора або іншого накопичувача енергії в електричному транспортному засобі.” Це власне сам зарядний пристрій для електромобілів. Існує кілька різних типів зарядних пристроїв для електромобілів, які визначаються рівнем зарядки.

РІВЕНЬ 1 (повільна зарядка). Здатні заряджати при 20 Амперах в однофазній мережі 120 В. Зарядні пристрої рівня 1 зазвичай використовуються для побутових застосувань.

РІВЕНЬ 2 (прискорена зарядка). Зарядні пристрої цього рівня здатні заряджати при силі струму 40 Ампер або вище в однофазному ланцюзі 208В або 240В. Зарядні пристрої 2-го рівня часто використовуються на комерційних об’єктах, а також можуть застосовуватися в житлових приміщеннях.

РІВЕНЬ 3 (швидка/прискорена зарядка). Зарядні пристрої цього рівня здатні швидко заряджати від трифазної мережі з напругою 480 В і силою струму 100 А або вище. Зарядні пристрої рівня 3 зазвичай використовуються на спеціальних зарядних станціях, таких як Tesla Supercharging.

МІСЦЕ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ (EV)

“Місця для електромобілів” (EV). це спеціально відведені місця для паркування, де встановлений базовий рівень інфраструктури для розміщення майбутніх електромобілів.”

Секція C405.10.5.2 визначає базовий рівень інфраструктури, який повинен бути:

  • Встановлення кабелепроводу діаметром не менше 1 дюйма
  • Встановлення натяжного троса для майбутніх провідників
  • Кабелепровід повинен бути загерметизований у закритій розподільчій коробці
  • Виділений простір для електророзподільного обладнання для обслуговування майбутніх EVSE

ПРОСТІР ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ (EV)

“Місця для електромобілів”. це спеціально відведені місця для паркування, де встановлена інфраструктура ESVE та підготовлена для зарядки електромобілів.” Зони, готові до EV, подібні до зон, придатних для EV, але мають більше вимог до встановлення.

Ці вимоги включають (розділ C405.10.5.1):

  • Встановлення не менше 1″ кабелепроводу
  • Встановлені провідники та

Тепер, коли ми ознайомилися з визначеннями зарядки електромобілів у Денвері, давайте перейдемо до розділу C405.10. Цей розділ показує кількість місць, готових до заряджання електромобілів, місць, придатних для заряджання електромобілів, та встановлених місць для заряджання електромобілів. Кодекс вимагає, щоб ми визначили кількість на основі загальної кількості передбачених нових та існуючих паркувальних місць для будівлі. Важливо також зазначити, що мінімум 70% необхідних паркувальних місць для електромобілів повинні бути серед 50% паркувальних місць, розташованих найближче до передбачуваного входу в будівлю.

У цьому розділі наведено дві таблиці. Ці таблиці вимагають щонайменше зарядки рівня 2:

зарядна, станція

зарядна, станція

Для цього прикладу припустимо, що ми маємо групу B з 100 паркувальними місцями. відповідно до таблиці C405.10.2, нам потрібно, щоб 10% місць були готовими до використання електромобілів, ще 10% місць були придатними для використання електромобілів, і лише 5% місць мали встановлені зарядні пристрої для електромобілів.

Тільки зарядні пристрої рівня 2:

10 місць для електромобілів 10 місць для електромобілів 10 місць для електромобілів Зарядний пристрій 5 місць для електромобілів

зарядна, станція

C405.10.2 допускає виняток для місць A, B, E, I, M і S-2, якщо встановлено зарядний пристрій рівня 3. Виняток дозволяє зменшити кількість встановлених зарядних пристроїв максимум на 5 місць, якщо встановлено зарядний пристрій рівня 3, і є не менше одного вільного місця для електромобіля рівня 2.

Оскільки зарядні пристрої 3-го рівня працюють при напрузі 480 В, вони можуть бути застосовні не для кожного проекту. Однак для цього прикладу припустимо, що в будівлі є електромережа 480/277 В. Використовуючи цей виняток, ми можемо зменшити кількість встановлених зарядних пристроїв з 10 до 5. Цей виняток може бути корисним, якщо є обмежене навантаження 208 В, або якщо є проблеми з конструкцією.

Рівень 2 3 Зарядні пристрої:

Зарядний пристрій для електромобілів 10 місць (рівень 2) Зарядний пристрій для електромобілів 1 місце (рівень 3)

зарядна, станція

Після визначення кількості місць для електромобілів важливо узгодити місця розташування з власником та архітектором. Крім того, важливо передати цю інформацію, оскільки деякі власники можуть захотіти навіть більше зарядних пристроїв для електромобілів, ніж передбачено кодексом. Для великих проектів може знадобитися узгодження з місцевою комунальною компанією. Зарядні пристрої рівнів 2 і 3 споживають велике навантаження і вимагають постійного коефіцієнта попиту навантаження. Це може вплинути на електропостачання та розмір трансформатора. Може знадобитися більший трансформатор або навіть шафа для вторинного підключення.

Існує ще кілька факторів, які слід враховувати при виборі зарядних пристроїв для електромобілів, наприклад, низьковольтні кабелі, вимоги до кабелепроводу та витрати. Багато зарядних пристроїв для електромобілів потребують з’єднання для передачі даних, а також живлення. Зазвичай для низьковольтних кабелів використовується 1-дюймовий кабельний канал, а для силових проводів. від 1 до 2 дюймів. Хоча ці кабелепроводи невеликі, важливо пам’ятати про те, як вони будуть прокладені, а зарядні пристрої для електромобілів також можуть мати значний вплив на вартість. Необхідна кількість може збільшити розмір електричної служби, може знадобитися більше робочої сили та матеріалів, не кажучи вже про вартість самих зарядних пристроїв для електромобілів. Всі ці та інші фактори можуть вплинути на загальний бюджет проекту, тому важливо координувати роботу на ранній стадії. В AE Design ми вирішуємо ці питання координації на ранніх стадіях, щоб не було сюрпризів на пізніших етапах проекту!

Зарядні пристрої для електромобілів та вимоги до інфраструктури стають звичним явищем у багатьох юрисдикціях. Необхідно переглянути місцеві будівельні та енергетичні норми, щоб визначити, як вимоги вплинуть на проєкт. Деякі юрисдикції, такі як місто Денвер, вимагають більше зарядних пристроїв та інфраструктури для електромобілів, ніж передбачено стандартними енергетичними кодексами. Це може створити нові виклики, але тут, в AE Design, ми працювали над проектами з одним зарядним пристроєм для електромобілів до 300 зарядних пристроїв!

Якщо у вас виникли питання щодо дизайну, коду або будівництва, будь ласка, зв’яжіться з нами. ми допоможемо вам!

Корисні визначення

ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ (EVSE) Електричні провідники та пов’язане з ними обладнання, зовнішні по відношенню до електромобіля, які забезпечують з’єднання між електропроводкою приміщення та електромобілем для забезпечення зарядки електромобіля

Місце для паркування електромобілів Спеціально відведене місце для паркування, яке забезпечене кабелем, розрахованим на 40-амперне відгалуження 208/240 В від електричного щита будівлі до місця для паркування, а також достатнім фізичним простором у тому ж електричному щиті для розміщення 40-амперного двополюсного автоматичного вимикача

МІСЦЕ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ. Місце для паркування, яке забезпечене одним 40-амперним відгалуженням 208/240 В для електрозарядного обладнання, яке закінчується розеткою, розподільною коробкою або електрозарядним обладнанням на місці для паркування електромобіля

ВСТАНОВЛЕНЕ МІСЦЕ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ (EVSE). Паркувальне місце з обладнанням для заряджання електромобілів, здатним живити 40-амперний виділений ланцюг з напругою 208/240 В від електричного щита будівлі

ЗАРЯДНИЙ ПРИСТРІЙ ДЛЯ ШВИДКОГО ЗАРЯДЖАННЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ. Обладнання живлення електромобіля потужністю не менше 20 кВт

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЗАВАНТАЖЕННЯМ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ. Система, призначена для розподілу зарядної потужності між декількома електромобілями з розрахунку мінімум 8 ампер на зарядний пристрій

Універсальний посібник з встановлення зарядних станцій для електромобілів у вашому закладі розміщення

Ми вже пояснювали вам, чому варто встановити зарядні станції для електромобілів у вашому готелі, ресторані, готелі типу “ліжко та сніданок” Але як це зробити?? Які кроки необхідно виконати? Ось повний посібник для тих, хто хоче інвестувати в електричну мобільність. Просте керівництво з 10 кроків для встановлення зарядної інфраструктури для електромобілів.

причини для впровадження зарядної інфраструктури для електромобілів

зарядна, станція

Гості на електромобілях обирають місце відпочинку, виходячи з наявної зарядної інфраструктури. [] багато готелів і ресторанів вже намагаються залучити цю зростаючу цільову групу. Крім того, класичні ідеали відпочинку, такі як, наприклад, тиша, природа та релаксація, можуть бути застосовані безпосередньо до електричної мобільності. (Bayern innovativ)

Зростаюча кількість електромобілів відображає важливість електричної мобільності у сфері туризму. Водіїв електромобілів приваблює наявність належної зарядної інфраструктури в місці призначення, розміщення або туристичному місці. З цієї причини, якщо ваш готель може запропонувати послугу електронної зарядки, ви зможете залучити нових клієнтів.

Але впровадження зарядних станцій для туристичних потреб пропонує численні додаткові переваги.

  • Люди, які їздять на електромобілях, зазвичай більш заможні. Як наслідок, вони не тільки відповідають за збільшення продажів завдяки послугам, які вони споживають (наприклад.e. не тільки за оплату процесів зарядки), але й за додану вартість, яку вони створюють під час свого перебування завдяки своїй обізнаності щодо більш високої якості.
  • Для придбання належної зарядної станції зазвичай доступні привабливі регіональні та / або національні субсидії. Частково фінансові гранти також можуть бути використані для підготовчих заходів.
  • Компанія або дестинація може створити унікальну торгову пропозицію, впровадивши належну зарядну інфраструктуру. Таким чином, можна очікувати підвищення їх конкурентоспроможності.
  • Крім того, можна створити позитивний і стійкий імідж, впроваджуючи заходи, пов’язані з електричною мобільністю. Таким чином, компанії можуть позиціонувати себе як особливо інноваційні.

Універсальний посібник для встановлення зарядної станції для електромобілів у вашому готелі

зарядна, станція

Для реалізації зарядних станцій для електромобілів необхідно врахувати 10 пунктів, починаючи від дозволів на будівництво і закінчуючи виставленням рахунків, від можливого фінансування електричної системи. Але давайте продовжимо крок за кроком і детально розглянемо все, що вам потрібно.

Дозвіл на будівництво зарядних станцій для електромобілів

зарядна, станція

Намір побудувати зарядну станцію може бути дозволений з урахуванням будівельного законодавства або повинен бути доведений до відома відповідного органу. Це потрібно з’ясувати заздалегідь, беручи до уваги відповідні національні умови. Таким чином, важливо заздалегідь передбачити достатньо часу, який може знадобитися для офіційного процесу.

Перед початком будівельних робіт важливо перевірити, чи потрібен дозвіл на будівництво у вашому регіоні.

Електрична система

зарядна, станція

Перед покупкою зарядної станції для електромобілів важливо звернути увагу на те, на що слід звернути увагу:

  • Навантажувальна здатність електричної системи
  • Доступне навантаження (можна визначити за рахунками або звернувшись до оператора мережі): повинна бути достатня потужність для зарядної станції. Якщо необхідно збільшити потужність навантаження, перевірте вимоги оператора електромережі. Зазвичай, від 7.Від 4 кВт і вище потрібне підключення до трифазної мережі.
  • Наявність вільного місця в електричній шафі: може знадобитися вставити окремий запобіжник в електричний ланцюг для зарядної станції.

Крім того, важливо враховувати піки використання електричної системи, беручи до уваги всі пристрої, що використовуються в готелі, та енергію, необхідну для підзарядки, яка буде залежати від потужності станції.

Розглянемо час зарядки

У місці, де гості можуть підзарядити свій автомобіль за короткий час (ресторани, спа-салони, супермаркети тощо).), необхідно подавати більше енергії, щоб автомобіль заряджався швидше, тоді як у місцях, де гості мають більше часу на підзарядку (готелі та bb, де підзарядка може відбуватися протягом ночі), потрібно менше енергії для підзарядки автомобіля.

В середньому, для повної зарядки потрібно саме стільки часу:

  • при 3.7 кВт: 5-6 годин
  • при 7.4 кВт: 3 години
  • при 11 кВт: 2 години
  • при 22 кВт: 1 година

Звичайно, необхідно, щоб за цим стежив спеціалізований електрик, що ми можемо сказати вам, це те, що необхідно підключити зарядну станцію окремо, починаючи з електричного щита, без подальших послуг, підключених до електричної лінії, і що в залежності від необхідної потужності заряду та довжини кабелю (відстань між зарядною станцією та розподільною коробкою) змінюється також розмір лінії електропередачі.

Технічне оснащення зарядних станцій

зарядна, станція

Зарядні станції повинні бути обладнані штекером європейського стандарту (тип 2 IEC62196), щоб мати можливість заряджати якомога більше моделей електромобілів. Якщо транспортний засіб не обладнаний штекером типу 2, можна використовувати кабель-перехідник.

Ми також радимо вибирати зарядну станцію, оснащену всіма необхідними захисними пристроями та лічильником заряду, щоб ви могли виміряти індивідуальне використання енергії та відповідні тарифи.

Розташування зарядної станції

зарядна, станція

Де розмістити зарядну станцію? Перше, про що потрібно подумати. це безпека, доступність та комфорт ваших гостей.

Загалом рекомендується, щоб довжина електричної лінії (тобто відстань від зарядної станції до наступної розподільчої коробки) була якомога коротшою. Ідеально розміщувати зарядну станцію на півдорозі між двома парковками (з достатнім простором попереду), щоб можна було заряджати різні типи електромобілів.

Якщо зарядна станція не є водонепроникною, необхідно забезпечити належний захист від погодних умов. Для забезпечення більш комфортного процесу заряджання ви також можете вирішити підсвітити та захистити місце заряджання. Пам’ятайте, що якщо ви обрали зарядну станцію Smart, ваше інтернет-з’єднання повинно досягати зони зарядки.

Не думайте лише про сьогоднішній день, але враховуйте можливості розширення.

Платіжна система

зарядна, станція

Якщо ви вирішили запропонувати платну послугу, зарядна станція для електромобілів повинна мати систему підрахунку, щоб ви могли підрахувати кожне окреме використання. Для готелів, фермерських будинків та баз відпочинку ми рекомендуємо вносити вартість зарядки в рахунок за номер, як плату за послугу. Це спрощує процес оплати для гостей. Альтернативно, найкращим рішенням є варіант оплати кредитною/дебетовою карткою/PayPal, який не потребує реєстрації.

Загалом, вартість послуги можна порахувати такими способами:

  • Безкоштовно (безкоштовна послуга для залучення нових клієнтів)
  • Вартість вимірюється на основі використаного електричного струму (в кВт-год)
  • Вартість розраховується на основі часу підзарядки
  • Комбінація між кВт-год та часом
  • Одноразова плата за паркування

Ви продаєте не енергію, а послугу підзарядки, тому ви вільні у виборі ціни. Може бути розумно просити на 5 євро більше за ніч для тих, хто має намір припаркуватися і підзарядитися на паркувальному місці, зарезервованому для електромобілів, але ще розумніше запропонувати цю послугу безкоштовно, враховуючи, що витрати на підзарядку автомобіля мінімальні. Таким чином, ви гарантуєте постійно зростаючу кількість електромобільних туристів у найближчі роки, які обиратимуть саме ваш готель, тому що він відповідає їхнім потребам.

Управління навантаженням

зарядна, станція

Принцип роботи системи керування навантаженням. Джерело: https://orsted.de/energieloesungen/energie-lexikon/lastmanagement

Краще купувати зарядну станцію з інтегрованою функцією управління навантаженням (особливо для об’єктів розміщення, які мають різні джерела споживання енергії).

Система управління навантаженням аналізує піки навантаження і запускає процеси підзарядки транспортних засобів, коли інші підключені користувачі потребують менше енергії.

Використання електроенергії з відновлюваних джерел

зарядна, станція

Для того, щоб по-справжньому дбайливо ставитися до навколишнього середовища, електромобілі повинні заряджатися чистою енергією, яка надходить з відновлюваних джерел (фотоелектричних, вітрових або гідроелектричних). Для цього встановлення зарядної станції повинно супроводжуватися вибором постачальника 100% чистої електроенергії або встановленням заводу з виробництва чистої енергії.

Інвестиційні витрати

зарядна, станція

Основними витратами, які слід враховувати, є

  • витрати на підключення до мережі або її розширення (за необхідності) та збільшення потужності мережі;
  • підготовчі роботи електрика;
  • за необхідності. земляні та фундаментні роботи;
  • придбання зарядної станції (апаратне та програмне забезпечення);
  • технічне обслуговування.

Можливості фінансування

зарядна, станція

Існує багато можливостей для внесків та фінансування, перевірте, які з них доступні у вашому регіоні.

Комунікаційне просування

зарядна, станція

Адекватне інформування про наявність послуги зарядки електромобілів має важливе значення для залучення нових клієнтів та інформування гостей про деталі пропонованої послуги. Ви можете використовувати численні канали: ви можете повідомити про це на своєму веб-сайті, на нашій платформі, на різних туристичних сайтах, за допомогою прес-релізів та у соціальних мережах.

Крім того, важливо опублікувати власну точку підзарядки на спеціальних картах та веб-додатках, таких як:

Це стосується присутності в Інтернеті: ми також радимо виділити зарядну станцію знаком і повідомити клієнтам про вибір поваги до навколишнього середовища, наприклад, підкресливши, що електроенергія на 100% поновлювана.

зарядна, станція

FAQ. поширені запитання про зарядні станції для електромобілів

Скільки коштує встановити зарядну станцію для електромобілів у вашому готелі?

Слід враховувати 3 основні типи витрат:

  • Придбання електромобільної станції. Вартість залежить від рівня потужності, здатності протистояти деградації тощо.
  • Встановлення електромобільної станції. Ці витрати залежать від рівня потужності та конкретного місця розташування. Вони можуть сильно відрізнятися в залежності від конкретних національних / місцевих адміністративних перешкод і процесів отримання дозволів.
  • Обслуговування та експлуатація. Ці витрати залежать від
  • Договір з постачальником електроенергії (в залежності від рівня потужності)
  • Електроенергії
  • Обслуговування та ремонт
  • Поточні витрати на платіжні засоби
  • Витрати на інтероперабельність
  • Запити клієнтів.

Чи існують державні гранти для зарядних станцій для електромобілів?

Загалом, в залежності від місця та часу, можуть існувати схеми державного фінансування для часткового покриття витрат на придбання та встановлення. Витрати на технічне обслуговування та експлуатацію в більшості випадків виключені. Частину витрат (в більшості випадків поки що незначну) можна відшкодувати за рахунок плати за користування.

За цим посиланням ви можете завантажити презентацію з детальною інформацією про можливості державного фінансування для покриття витрат на встановлення електромобільних станцій у Німеччині, Австрії, Франції, Італії, Словенії та Швейцарії.

Які бувають вилки для електрокарів?

зарядна, станція

зарядна, станція

зарядна, станція

зарядна, станція

Існує 3 типи роз’ємів європейського стандарту та 1 додатковий тип штекера.

3 стандартизованих ЄС штекера:

Додатковий тип:

Якою напругою заряджаються електромобілі?

зарядна, станція

  • Повільна зарядка (3-8 годин на 100 км) Низька вартість /- 1 клієнт на день (дуже) Низька ціна для клієнта (від 0 до 2 євро за сеанс)
  • Прискорена зарядка 22 кВА змінного струму (45-60 хв на 100 км)
  • Швидка зарядка (20-30 хв на 100 км) Висока вартість (експлуатація інфраструктури) (потенційно) багато клієнтів на день Вища ціна для клієнта (/- 1 євро за 5 хвилин)

Які аспекти потрібно враховувати при плануванні потужності зарядної станції для електромобілів?

  • Зростання дальності пробігу електромобілів і збільшення потужності зарядки до 350 кВт. → подальше розширення громадської зарядної інфраструктури чітко спрямоване на створення високопродуктивних швидких зарядних станцій CCS
  • Високопродуктивна зарядна інфраструктура потрібна лише у вузлах мобільності, таких як, наприклад, автомагістралі, де людям потрібно швидко заряджати свої транспортні засоби. у готелях та Park Ride достатньо низькопродуктивних зарядних пунктів.
  • Загалом високі витрати на інфраструктуру, оскільки відповідні трансформаторні станції мають бути частково перебудовані для забезпечення необхідної потужності.

Де краще розмістити зарядну станцію для електромобілів?

Існує 4 основні питання, які слід враховувати при виборі місця розташування зарядної станції для електромобілів:

  • Чи може користувач легко знайти станцію електромобіля? → Як це включено до мапування, системи управління дорожнім рухом
  • Чи зручне розташування?→ Місця, де користувач все одно припаркував би автомобіль, необхідні об’їзні шляхи
  • як виглядає “мікро”-середовище?→Легкий доступ з вулиці, достатньо місця для паркування
  • Чи почувається користувач у безпеці? → Відсутність темних та/або небезпечних місць

Які питання слід враховувати при плануванні електрозарядної станції?

Основні фактори, які слід враховувати при плануванні локалізації в туристичних гарячих точках (і багатьох інших місцях):

  • Типологія зарядних станцій для електромобілів (швидкі vs. повільні)
  • трафік електромобілів
  • частота/потреба в зарядці на мікро-локації
  • наміри щодо зупинки на певній мікро-локації
  • чи це швидка зупинка: траса, закусочні, бари
  • довга зупинка: великі торгові центри, туристичні об’єкти, готелі, ресторани
  • Сприяти простоті використання
  • Забезпечити економічно ефективну установку для оператора дестинації

зарядна, станція

За цим посиланням ви можете завантажити цікаву презентацію у форматі pdf, присвячену локалізації електромобільних станцій.

Як електромобілі впливають на туристичний сектор?

Основними перевагами електромобілів для туристичного сектору є

  • Залучення клієнтів
  • Збільшення трафіку
  • Зелений імідж
  • Впізнаваність бренду
  • Конкурентна перевага дестинації / житла
  • Додаткові кредити (e.g. Ecobnb або Програма зелених лідерів Trip Advisor)
  • Зменшення використання бензину в межах / на місці або атракції
  • Покращення іміджу дестинації в очах громадськості.

зарядна, станція

Які переваги електромобілів?

Переваги електромобільного туризму

  • Економічні: збільшення туристичних витрат завдяки зниженню вартості пального
  • Соціальні: Налагодження зв’язків між громадами Вивчення нових технологій та зменшення залежності від викопного палива
  • Екологія Нульові викиди вихлопних газів Можливість використання відновлюваних джерел енергії, таких як сонячна енергія Зменшення шумового забруднення Розвиток електричної мобільності на місцевому рівні може включати розробку інноваційних концепцій мобільності (e.g. системи спільного використання електромобілів та електричних велосипедів інтермодальні схеми пересування)
  • Загалом сприяють загальному підвищенню рівня обізнаності шляхом впливу та навчання громадян. Підвищують обізнаність місцевих жителів та позитивний імідж міста завдяки зарядній інфраструктурі та масовому використанню електромобілів

Що ви маєте на увазі під інтероперабельністю?

зарядна, станція

Інтероперабельність можна визначити як “можливість доступу до всіх пунктів зарядки без обмежень або дискримінації”

В останні роки вибір технічного засобу доступу до зарядної станції, способу оплати та відповідної бізнес-моделі був повністю в руках операторів зарядних станцій (або постачальників послуг електронної мобільності). З огляду на те, що існують сотні провайдерів, легко зрозуміти, наскільки мінливою та багатогранною може бути ситуація з доступом та платіжними системами.

Незважаючи на поточні зусилля, спрямовані на “з’єднання” різних мереж, пошук “сумісності” та “роумінгу”, все ще надзвичайно поширеною є ситуація, коли в одній місцевості існує багато мереж, кожна з яких базується на різних методах доступу та необхідності укладати контракти з провайдерами.

Це може створити значні перешкоди для водіїв електромобілів, які будуть змушені підписувати багато контрактів або, з іншого боку, обирати лише одного постачальника і використовувати лише невелику частину від загальної кількості зарядних станцій. Така ситуація, вже критична на невеликій території, може стати реальним бар’єром при перетині кордонів і переїзді в інші країни.

Незважаючи на значну кількість встановлених електронних зарядних станцій, водіям електромобілів все ще доводиться ретельно планувати свої подорожі, збираючи інформацію як про локалізацію, так і про доступ та спосіб оплати до потрібної зарядної станції. Ці труднощі, безсумнівно, уповільнюють поширення електронної мобільності.

Можливість для клієнтів безперешкодного та ефективного доступу до інфраструктури зарядних станцій для електромобілів та отримання прозорої інформації для оплати послуг часто називають інтероперабельністю, хоча саме слово може мати різні значення та кілька аспектів.

Які існують проблеми інтероперабельності для електромобільності?

зарядна, станція

Водії електромобілів потребують 5 функцій:

Питання доступу, ідентифікації та оплати на сьогодні є одним з найбільших відкритих питань щодо інфраструктури зарядних станцій для електромобілів.

Навіть якщо більшість процесів заряджання, ймовірно, відбуватиметься вдома за допомогою домашнього одягу, можливість заряджатися на громадських станціях під час подорожей на великі відстані дійсно є ключовим фактором для поширення електронної мобільності. А для здійснення процесу заряджання необхідно виконати процедуру доступу, (ідентифікації) та оплати.

Через це все ще надзвичайно поширеною є ситуація, коли в одній місцевості існує багато мереж, кожна з яких базується на різних методах доступу і дуже часто на необхідності укладати контракти з провайдерами.

Водіям електромобілів доведеться дуже ретельно планувати свої поїздки, вивчаючи можливості доступу до тієї чи іншої частини інфраструктури та враховуючи час і зусилля, необхідні для реєстрації в різних схемах і сервісах. Труднощі зростають при перетині кордонів та переїзді до інших країн.

У цьому цікавому документі ви можете дізнатися про можливі рішення проблеми сумісності електромобілів та 7 порад щодо покращення інтероперабельності станцій для електромобілів.

Як залучити громаду до впровадження електрозарядних станцій?

зарядна, станція

Існує кілька успішних практик залучення громадян до планування та впровадження зарядних станцій для електромобілів. E-HUB. це модель довідкової служби для державних адміністрацій та зацікавлених сторін у сфері електронної мобільності та зарядної інфраструктури. У цьому документі ви знайдете найкращі практики від семи партнерів з Італії, Словенії, Австрії та Німеччини. Документ має на меті показати успішний досвід і результати партисипативного підходу до планування інфраструктури та послуг електронної мобільності, а також приклад служби підтримки електронної мобільності в регіоні Альпійського простору.

зарядна, станція

Чи був вам корисний цей посібник? Ми сподіваємось, що так! Ви вирішили впровадити зарядну інфраструктуру у своєму еко-готелі? Якщо ви все ще не впевнені, прочитайте цю статтю!

Ви хочете впровадити послугу зарядки електричних велосипедів у своєму готелі? За цим посиланням ви знайдете повний посібник, щоб запропонувати послуги зарядки для електровелосипедів.

Якщо ви хочете глибше вивчити тему зарядних станцій для електромобілів, нижче ви знайдете кілька корисних документів англійською та німецькою мовами, наданих eMoticon. Приємного читання!

Інсайти та онлайн-ресурси

  • Контрольний список для впровадження зарядної інфраструктури для електромобілів на туристичних об’єктах в Альпійському регіоні, від im-plan-tat, 2019: ви можете завантажити pdf, натиснувши тут
  • Роль органів державної влади у розвитку зарядної інфраструктури
  • Поради щодо встановлення електрозарядних станцій, березень 2018 року. Доступно за посиланням: https://www.energieloesung.de/installstipps-e-ladestation
  • Готельна асоціація Німеччини (IHA) e.V. (ред.).), 2018: MERKBLATT Електромобільність. інформація та практичні поради, квітень 2018 року, доступно за посиланням: https://media.гастрономія.de/media/docs/iha-merkblatt_elektromobilitaet_april_2018.pdf
  • Для готелів та ресторанів тема зарядки стає все більш цікавою: elektromobilitaet.nrw
  • Штокль, Річард (Служба інновацій та технологій Торгово-промислової палати Тіролю), n.y.: Правовий режим будівництва та експлуатації електрозарядних станцій, доступно за посиланням: http://www.екотіроль.at/images/doku/elektrofahrzeuge-betriebe-rechtliches.pdf
  • Посібник “Все-в-одному” для впровадження зарядних станцій для електровелосипедів у вашому готелі
  • Рейс, Мартін (Energieinstitut Vorarlberg), n.y.зарядні станції для електровелосипедів, доступно за посиланням: https://www.енергетичний інститут.at/gemeinden/mobilitaet/radverkehrsfoerderung/e-bike-ladestationen/
  • інформація для зарядних станцій для електровелосипедів: https://www.energieinstitut.at/wp-content/uploads/2016/06/2016-06-07-Infos-E-Bike-Ladestationen.pdf
  • Штокль, Річард (Служба інновацій та технологій Торгово-промислової палати Тіролю), n.y.: Правовий режим будівництва та експлуатації електрозарядних станцій, доступно за посиланням: http://www.ecotirol.at/images/doku/elektrofahrzeuge-betriebe-rechtliches.pdf
  • Науковий центр ЄС, інтероперабельність та електронна мобільність

Цей посібник створено в рамках європейського проекту E-MOTICON, який сприяє поширенню сталої мобільності та систем зарядки для електромобілів в Альпах. Посібник був розроблений Ecobnb за результатами семінарів у Больцано та Толмеццо за сприяння:

Транспортування

Парковка доступна в конференц-центрі Лос-Анджелеса, LA LIVE, а також на прилеглих приватних парковках. Паркування на приватних стоянках коштуватиме приблизно 10-30 доларів на день, залежно від того, наскільки близько стоянка розташована до конференц-центру. Щоб допомогти вам спланувати свою поїздку на Anime Expo, ось інструмент доступності паркування.

Будь ласка, зверніть увагу, що ціни на паркування варіюються та можуть бути змінені. Anime Expo не підтримує та не контролює тарифи та правила паркування на жодній з цих автостоянок.

Тарифи на паркування в громадському гаражі Лос-Анджелеського конференц-центру

Наступні тарифи та години роботи застосовуються до парковок, пов’язаних з Лос-Анджелеським конференц-центром. Парковка для людей з обмеженими фізичними можливостями та мотоциклів також підлягає однаковій оплаті.

Усі паркінги LACC відкриваються о 4:30 ранку. Паркування на ніч не передбачено.

LA Live

Вся інформація нижче взята з веб-сайту LA Live.

Західний гараж (Лот W, ворота B. в’їзд на Chick Hearn Ct).)

  • Рекомендовано LA LIVE для подій тривалістю 3½ години або більше.
  • Фіксований тариф: 35 (залежно від події), сплачується при вході. За додаткову плату можна скористатися послугами камердинера

Західний гараж (Лот W, ворота E F. в’їзд на Джорджія-стріт). і поверніть на West Road)

  • Тарифи на паркування за розкладом:5= Перші 2 години 5= Кожні наступні ½ години (або їх частина, максимум 25)
  • Фіксований тариф:15= Автомобілі, що в’їжджають після 21:00.m.
  • Підтвердження: Дозволяється одне підтвердження на один транспортний засіб. Підтвердження надається деякими закладами/ресторанами в LA LIVE, будь ласка, підтвердьте до прибуття.

СХІДНИЙ ГАРАЖ (Лот E. в’їзд з Олімпійського бульвару)

  • Тарифи на паркування за розкладом:5= Перші 2 години 10= Кожні наступні ½ години (або їх частина, максимум 30)
  • Фіксований тариф:15= Автомобілі, що в’їжджають після 21:00.m., крім паркування на рівні P2
  • Послуги камердинера: Послуги камердинера надаються на рівні P2 з 16:00.m 2 a.m. щодня. Додатково до звичайного тарифу стягується сервісний збір у розмірі 5.
  • Валідація: Дозволяється одна валідація на транспортний засіб. Підтвердження надається деякими закладами/ресторанами в LA LIVE, будь ласка, підтвердьте до прибуття.

Парковка для велосипедів

Велопарковка доступна в наступних місцях:

  • На рівні P1 Східного гаража, розташованого на Олімпійському бульварі. і Франциско-стріт. Спускайтеся вниз по пандусу, стійки розташовані ліворуч.
  • На південній стороні STAPLES Center біля конференц-центру Лос-Анджелеса за адресою Gilbert Lindsey Plaza.

Зарядні станції для електромобілів

Всього на двох паркінгах на вулиці L є шістнадцять (16) зарядних станцій для електромобілів 2-го рівня.A. LIVE кампус. Західний гараж має 8 зарядних станцій і розташований на 1005 Вт. Chick Hearn Ct., Лос-Анджелес, CA 90015. Східний гараж має 8 зарядних станцій потужністю 800 Вт. Олімпійський бульвар., Лос-Анджелес, Каліфорнія, 90015.

Місця для зарядки електромобілів зручно розташовані біля пішохідних точок доступу до гаражів. Зверніть увагу, що заряджання платне; тариф становить 1 за годину за перші 4 години, 3 за годину після цього. Будь ласка, зверніться до кіоску перед використанням.

зарядна, станція

Громадський транспорт

Існує багато альтернативних видів транспорту з частими зупинками біля конференц-центру Лос-Анджелеса. Інформація нижче надана як ресурс для відвідувачів, які планують свої поїздки на Anime Expo.

Інший варіант. їхати на велосипеді! Стоянки для велосипедів доступні у Східному гаражі LA LIVE, розташованому на перетині Олімпійського бульвару та вулиці Франциско. Якщо ви спускаєтесь по пандусу, стійки можна знайти зліва.

LADOT DASH

DASH, або Downtown Area Short Hop. це сервіс, створений Департаментом транспорту Лос-Анджелеса (LADOT), основною функцією якого є надання локалізованих транспортних послуг. Це означає, що якщо ваш банк знаходиться в декількох кварталах, ви можете просто сісти на місцевий автобус DASH, і він відвезе вас туди. Наразі DASH обслуговує понад 30 маршрутів, що охоплюють центр Лос-Анджелеса та багато віддалених районів міста.

Якщо ви хочете побачити більше Лос-Анджелеса, ніж конференц-центр, але не маєте доступу до автомобіля, тоді DASH для вас. Ви можете просто застрибнути на нього, і він відвезе вас до їжі, розваг та вражень, і це всього за 50 центів!

Метро Лос-Анджелеса

На метро до конференц-центру Лос-Анджелеса можна доїхати до лінії A, E або J та вийти на станції Pico. Конференц-центр знаходиться всього в одному кварталі на захід від цієї станції. Численні автобусні лінії метро по всьому округу Лос-Анджелес також обслуговують конференц-центр. Для планування поїздки на телефоні або комп’ютері, популярні та прості інструменти включають Google Maps, Apple Maps, додаток Transit, додаток Moovit та метро.net.

Станції Metro Bike Share також доступні в наступних місцях:

Проїзний на 1 поїздку на метро коштує лише 1.75 за кожні 30 хвилин і може бути придбаний онлайн, через додаток Metro Bike Share або в будь-якому кіоску Metro Bike Share.

зарядна, станція

Амтрак

AMTRAK пропонує залізничне сполучення з-поза меж Лос-Анджелеса до станції Union Station, що знаходиться всього за декілька хвилин від конференц-центру Лос-Анджелеса. Маршрути та розклад руху можна знайти на сайті amtrak.com або зателефонуйте (800) USA-RAIL. Служба таксі доступна від залізничного вокзалу до станції L.A. Кампус LIVE.

Примітка: Пасажири Amtrak повинні придбати окремий квиток для проїзду на метрополітені.

Metrolink

Metrolink здійснює залізничне сполучення в Південній Каліфорнії з Лос-Анджелеса, Сан-Бернардіно, Ріверсайду, Вентури, Оранжевого та Північного округів Сан-Дієго. Зараз у них є спеціальні проїзні на вихідні лише за 10, які включають безкоштовні пересадки на автобусні та залізничні лінії метро, що зупиняються поблизу. Щоб дізнатись розклад поїздів та отримати додаткову інформацію, будь ласка, зателефонуйте (800) 371-5465 або відвідайте metrolinktrains.com.

Таксі Автомобільні послуги

Наступна інформація надається як ресурс для відвідувачів Anime Expo і була взята безпосередньо з відповідних веб-сайтів. Anime Expo не підтримує та не контролює тарифи чи політику жодної з перелічених нижче служб.

Таксі

У Лос-Анджелесі є дев’ять франчайзингових операторів таксі, які керують більш ніж 2300 таксі. Перед тим, як сісти в таксі в Лос-Анджелесі, обов’язково перевірте наявність офіційної печатки таксі міста Лос-Анджелеса. Таксі з цією печаткою застраховані, мають кваліфікованих водіїв і регулярно перевіряються міською владою Лос-Анджелеса. Будь-яке таксі без печатки. це бандитське таксі, яке не має законного дозволу на роботу в місті. Читайте нижче або відвідайте TaxiCabsLA.org більше інформації про уповноважені таксомоторні компанії міста Лос-Анджелес, їхні номери телефонів та зони обслуговування.

Щоб оцінити вартість проїзду, скористайтеся пошукачем тарифів таксі. Таксі можна викликати через додаток RideYellow, за допомогою персоналу готелю, у конференц-центрі або зателефонувавши за будь-яким із вказаних нижче номерів.

Щоб зв’язатися зі службою підтримки клієнтів LADOT щодо скарг або подяк, будь ласка, зателефонуйте за номером 1-800-501-0999.Тарифи з лічильником (станом на 16.07.11 від TaxiCabsLA).org)

Всі пасажири їдуть за ціною одного:

  • 2.85 Опускання прапора (перша 1/9 милі).
  • 0.30 За кожну додаткову 1/9 милі (2.70 за милю).
  • 0.30 За кожні 37.0 секунд очікування та/або затримки на дорогах (29.19 за годину).
  • 46.50 Фіксований тариф для поїздок між аеропортом Лос-Анджелеса та центром міста.
  • 4.00 Доплата за всі поїздки з аеропорту Лос-Анджелеса.
  • 15.00 Мінімальний тариф для поїздок з аеропорту Лос-Анджелеса (на додаток до 4.00 доплата)

Номери телефонів таксопарків

Bell Cab (888) 235-5222 або (800) 666-6664 Коментарі та думки власників/Скарги: (800) 830-0551

Beverly Hills Cab Company (310 або 800) 273-6611 або (800) 398-5221 Коментарі та думки власників/Скарги: (310) 837-0260, Ext. 225

L.A. Checker Cab (800 або 888) 300-5007 або (323) 654-8400 Коментарі та думки власників/Скарги: (310) 330-3720

City Cab (818) 252-1600 або (888) 248-9222 або (800) 750-4400 Коментарі та думки власників/Скарги: (818) 252-1670

Незалежне таксі (323) 666-0050 або (800) 521-8294 Коментарі та думки власників/Complaints: (323) 666-0050

Об’єднаний незалежний податок i 10 Мінімальна плата за картку (323) 653-5050 або (310) 821-1000 або (800) 822-8294 Коментарі та думки власників/Complaints: (213) 483-7669, Ext. 3068

Yellow Cab (310 або 213) 808-1000 або (800) 200-1085 або (877) 733-3305 Коментарі та думки власників/Complaints: (310) 715-1968

Uber

Приблизно: “Замовляйте таксі, приватний автомобіль або попутну поїздку зі свого мобільного телефону. Uber з’єднує вас з водієм за лічені хвилини.” Для отримання додаткової інформації, тарифів, розрахунку вартості проїзду, будь ласка, відвідайте сайт Uber.

  • UberX: Найдешевший сервіс Uber. Водії використовують власні щоденні автомобілі, щоб підвезти вас. Вміщує 4 пасажирів.
  • UberXL: вміщує щонайменше 6 пасажирів. Автомобіль UberXL буде позашляховиком або мінівеном. Вища ціна за проїзд, ніж у UberX.
  • UberPlus: Розкішний седан, що вміщує до 4-х пасажирів. Очікуйте на BMW, Mercedes, Audi тощо зі шкіряним салоном, дозволяє розділити вартість проїзду в додатку.
  • UberPOOL: Поділіться поїздкою з іншою людиною та розділіть витрати. Доступно лише в Лос-Анджелесі, Сан-Франциско, Нью-Йорку та Парижі. Читати далі.
  • Чорний автомобіль: “Представницький” розкішний сервіс Uber. Ваш водій буде ліцензованим водієм з лівреєю і забере вас на розкішному седані або позашляховику. Вища ціна за проїзд, ніж у UberPlus.

Lyft

Про компанію “Завантажте додаток Lyft для iPhone або Android та отримайте дружню, доступну поїздку за лічені хвилини. Просто натисніть кнопку, і вас підбере водій Lyft. Коли поїздка закінчується, додаток автоматично списує кошти зі збереженої кредитної картки. Не потрібно носити з собою готівку! “

Для отримання додаткової інформації та розрахунку вартості проїзду, будь ласка, відвідайте веб-сайт Lyft.

У періоди високого попиту до вашого тарифу може застосовуватися підвищувальний коефіцієнт “Прайм-тайм”, щоб забезпечити наявність вільних автомобілів. Коефіцієнт, якщо такий є, буде повідомлений вам під час запиту на поїздку. До вашого тарифу також можуть додаватися відповідні збори та надбавки.

Чи може зарядка електромобілів стати бізнесом?

Думки, висловлені авторами Forbes, є їхніми власними.

Цій статті більше 2 років.

зарядна, станція

Заправки. це бізнес. Вони продають бензин водіям і отримують прибуток, як і будь-який продавець товарів. Але зарядка для електромобілів дуже відрізняється. Незважаючи на те, що у 2020 році було підраховано, що існує 26 000 зарядних станцій для електромобілів з понад 86 000 штепсельних розеток, а також набагато більша кількість домашніх зарядних пунктів, вони, як правило, не є бізнесом, за деякими винятками.

Покупці електромобілів, як правило, є власниками будинків. Це означає, що вони встановлюють вдома якусь зарядку. Там вони купують електроенергію за споживчою ціною, але зазвичай домовляються про ціноутворення за “часом доби”, коли електроенергія дешевша вночі, і саме тоді вони заряджаються. Це коштує від 8 до 16 центів/кВт-год, або приблизно від 2 до 4 центів за милю пробігу. Енергетична компанія продає електроенергію, але навіть не знає, що вона займається зарядками для електромобілів.

Багато інших заряджаються на роботі. Навіть власники будинків роблять це, тому що багато роботодавців пропонують безкоштовну зарядку своїм працівникам як пільгу та заохочення до екологічного водіння. Якщо вони і стягують плату, то не як заправки, а як бізнес.

Сучасне покоління електромобілів із запасом ходу 200 миль дозволяє власникам заряджати їх вдома або на роботі і більше ніколи не робити цього для поїздок по місту. Вони можуть бачити зарядні станції для електромобілів у магазинах та на парковках, але не мають великого мотиву користуватися ними, хоча вони будуть користуватися ними, якщо вони будуть безкоштовними. Багато з них є безкоштовними, встановлені як привілеї для клієнтів або просто для популяризації екологічного водіння. Але багато водіїв навіть не намагаються під’єднатися до безкоштовних. Це клопітно, і типова зупинка на парковці для покупок або обіду навряд чи дозволить отримати навіть 1 кВт/год електроенергії.

Є зарядні станції, які коштують грошей і намагаються бути бізнесом. Але вони зазвичай коштують купу грошей. від 25 до 55 центів/кВт-год. Це в 2-5 разів дорожче, ніж удома, і ніхто не під’єднається, якщо тільки не буде у відчаї.

Уявіть, якою була б ціна на бензин, якби у кожного вдома була заправка, де б він повільно заправлявся щовечора за 1.00/галон. Як часто вони зупинялися б на звичайній заправці, щоб зарядити 3.00/галон? Тільки в безвихідній ситуації або далеко від дому. Заправка не була б великим бізнесом!

Як зазначалося, це змінюється, коли далеко від дому, в міжміських поїздках. Там треба заряджатися на публічних зарядних станціях, в ідеалі. швидких. (Не завжди, оскільки багато готелів пропонують безкоштовну зарядку для гостей, що частково зменшує цю потребу, і в майбутньому буде збільшуватися.)

зарядна, станція

Світ швидкої зарядки почався з TeslaTSLA. Коли Tesla вперше побудувала свою мережу суперзарядки, вона зробила її безкоштовною для всіх клієнтів. Це не для того, щоб продавати електроенергію, це для того, щоб продавати автомобілі. Пізніше Tesla припинила надавати безкоштовну довічну зарядку і стягує плату в розмірі від 25 до 30 центів/кВт-год. Це трохи дорожче, ніж зарядка вдома, але в Tesla кажуть, що це їхня ціна беззбитковості. Знову ж таки, вони не запускають мережу зарядних станцій, щоб отримати прибуток від продажу електроенергії, вони хочуть продавати автомобілі.

Найбільшу мережу не від Tesla будує Electrify America/Electrify Canada. Цей проект був профінансований Volkswagen, як покарання за скандал з “Дизельгейтом”. Хоча вона працює трохи більше як бізнес, але не для цього її будували. Типова ціна там становить 43 центи/кВт-год (31 цент для користувачів, які сплачують членський внесок 4 рази на місяць).) Ця ціна могла б принести прибуток, але це не так просто, як здається. Швидкі зарядні станції дорого будувати, а вартість електроенергії змінюється протягом дня і може перевищувати 43 центи в пікові години літа. Станції швидкої зарядки рідко використовуються вночі, коли електроенергія дешева. Заява Tesla про беззбитковість близько 28 центів свідчить про те, що EA не приносить багато прибутку і не є чимось більшим, ніж бізнес.

Правда в тому, що при 43 центи/кВт-год інтерес до них також падає. Це 11 центів за милю. З сьогоднішнім дешевим газом по 2 долари за галон, гібридний автомобіль, такий як Prius, може бути значно дешевшим, і хоча електромобілі мають багато інших переваг, окрім ціни на паливо, люди не люблять платити більше, ніж ціна бензину.

Якщо ви заряджали електромобіль, то напевно стикалися зі станціями під брендом Chargepoint. Вони є найбільшим брендом у виробництві та управлінні зарядними станціями. Головне, що вони ними лише керують. Chargepoint зазвичай не продає вам електроенергію. Chargepoint просто продає станцію комусь іншому, хто хоче продавати або давати вам електроенергію, і більшість з них не намагається вести бізнес. Компанія Chargepoint рано зрозуміла, що продаж електроенергії. це не той бізнес, яким вона хотіла б займатися.

Не всі з цим згодні. EVgo. оператор зарядних станцій, який продає електроенергію зі станцій повільної та швидкої зарядки. Навіть вони визнають, що від пересічного споживача може бути не так багато прибутку. У місті вони стикаються з проблемою того, що більшість людей мають вдома станцію на 1/галон щовечора. Натомість вони планують створити бізнес із зарядки електромобілів. Хоча багато автопарків можуть заряджатися на базі, запуск та встановлення зарядної станції може бути не набагато дешевшим, ніж укладення контракту з таким постачальником, як EVgo, особливо якщо вони хочуть заряджатися в середині дня або за межами бази.

Проблеми, пов’язані з тим, що вони не є бізнесом

Оскільки зарядка не є бізнесом, це мало негативні наслідки для зарядних станцій. Багато станцій було встановлено завдяки державним субсидіям. Їх часто ставили в дивних місцях, де ніхто не хотів би заряджатися, і більшу частину часу вони простоювали. Гірше того, оскільки гроші на їх будівництво надходили з інших джерел, ніж гроші (або відсутність грошей) на їх експлуатацію, вони часто перебувають у поганому стані. Один з найкращих каталогів зарядних станцій, plugshare.com, багато станцій повідомляють про несправність або вимкнення з мережі. Це навіть поширюється на мережі швидкої зарядки, де часто трапляються збої в роботі, а ремонт може відбуватися повільно. Це є проблемою для людей, які намагаються здійснювати дорожні поїздки з швидкою зарядкою CCS або Chademo, оскільки ви абсолютно залежні від наявності робочого зарядного пристрою в багатьох місцях.

зарядна, станція

Мережа Tesla не працює для отримання прибутку, але оскільки власники Tesla дуже активні і купують свої автомобілі частково через можливість здійснювати такі поїздки, Tesla підтримує мережу, яка є ексклюзивною для їхніх автомобілів, і робить це добре. Інші мережі отримують часті скарги на перебої в роботі, через що водії час від часу опиняються в скрутному становищі, хоча розумні водії перевіряють звіти та планують потенційні перебої. У той час як Tesla, як правило, будує великі зарядні станції, розташовані на більшій відстані одна від одної, де вихід з ладу одного підрозділу не є проблемою, інші мережі, як правило, роблять станції з 2-4 зарядними пристроями, але розташовані ближче один до одного, щоб за допомогою планування водії могли дістатися до іншої станції, якщо обладнання вийшло з ладу.

Найкращі плани туристичного страхування від Covid-19

Згідно з повідомленнями, багато мереж мають проблеми, але, очевидно, станції, якими керує Plugshare, мають вищий показник надійності. Проблеми частіше виникають у мережах, що працюють з інших причин, таких як фінансовані державою мережі для стимулювання розвитку електромобілів, мережі енергетичних компаній або інші мережі, створені з політичних, а не комерційних міркувань.

Справжня проблема полягає в тому, що обслуговування клієнтів надається тільки клієнтам. І якщо водій, який хоче зарядитися, не є справжнім клієнтом, сервіс не буде якісним.

Власники авто без електромобіля

Є багато водіїв, які не можуть заряджатися вдома або на роботі. Сьогодні вони купують менше електромобілів, але хочуть їх мати. Вони змушені заряджатися на громадських зарядних станціях. Це не така приваблива пропозиція. ціна на таких станціях вища, ніж на бензині для гібрида, а зупинки та заряджання можуть забирати багато часу. Люди з такими автомобілями регулярно чують обіцянки швидкої зарядки, яка займає 10 або навіть 5 хвилин, і пускають слину, але зарядка з такою швидкістю буде дорогою через величезний потік необхідної енергії. Може з’явитися бізнес, який продаватиме енергію цим водіям за вищою ціною, але ці водії завжди захочуть знайти інший спосіб отримати енергію за кращою та зручнішою ціною.

Цей попит призведе до того, що все більше багатоквартирних будинків встановлюватимуть зарядки на частинах своїх парковок. Вони будуть робити це або тому, що це стає необхідною послугою для залучення таких орендарів, або в будинках з регульованою орендною платою та інших ситуаціях, вони можуть встановлювати її для продажу електроенергії. Зарядка на парковці не обов’язково має бути швидкою зарядкою, а отже, встановлена вартість є нижчою, а зарядка під час сну не потребує подорожей чи часу порівняно зі швидкою зарядкою, тому вона буде вигіднішою, ніж продаж швидкої зарядки для цих клієнтів. На додачу до цього, нічна потужність може становити 1/3 ціни денної потужності, необхідної на станціях швидкої зарядки, що є ще однією великою перевагою для встановлення зарядних станцій на цих ділянках.

Пальне з прибутком?

Слід зазначити, що хоча АЗС продають паливо з прибутком, багато хто намагається отримати більшу частину прибутку від магазинів, автомийок та інших послуг. По суті, зарядні станції для електромобілів, розташовані поруч з магазинами, також можуть використовувати цей підхід. Сьогодні, однак, зарядка на рівні 2 під час 30-хвилинного шопінгу не є настільки продуктивною, щоб заряджати на рівні 2.

З іншого боку, швидка зарядка під час міжміських поїздок часто поєднується з їжею. Оскільки зарядка сьогодні займає 30-60 хвилин, поширеною практикою є їжа під час зарядки, що робить її фактично нульовим часом, а не неприйнятним очікуванням. Всі, хто перебуває в довгій дорозі, повинні їсти, питання лише в тому, де і коли. Очевидно, що їсти лише в обмежених місцях. не ідеальний вибір, але з часом ситуація покращиться. Сьогодні ресторани поруч із швидкими зарядними пристроями не пропонують жодних “комбінованих” пропозицій, але це може змінитися, коли їжа та зарядка будуть об’єднані в певний спосіб, або навіть такі речі, як попереднє замовлення їжі, доставленої до вашого автомобіля або готової, коли ви приїдете, щоб пришвидшити процес. Швидка зарядка на 50 кВт-год коштує близько 15 доларів за ціною беззбитковості Tesla, тож це має бути шикарний ресторан, який включив би її безкоштовно, але це сфера для підприємців, які можуть дослідити її. Люди, які зупиняються для зарядки, безумовно, хочуть продуктивно використовувати свій час. Так буде доти, доки не буде розроблено міфічну 5-хвилинну зарядку, і навіть тоді 5-хвилинна зарядка, ймовірно, буде дорожчою, ніж повільніша, через вартість мегаватного зарядного обладнання.

Великий сонячний переворот

Сьогодні найдешевша електроенергія. вночі. Найдорожча електроенергія. з 15:00 до 21:00. Однак, оскільки все більше і більше сонячної енергії потрапляє в мережу, ситуація зміниться. З 15:00 до 21:00 буде продовжувати залишатися дорогим, але з часом з’явиться надлишок сонячної енергії з 8:00 до 15:00. Дійсно, ті, хто уявляє собі майбутні мережі, задаються питанням, що робити з усією цією додатковою сонячною енергією, оскільки її потрібно зберігати, щоб бути корисною, оскільки попит на її використання відсутній.

Коли це станеться, енергія зміниться, і період з 8 ранку до 3 дня може стати дешевою, тоді як ніч стане дорожчою, оскільки вона не може надходити з сонця, а повинна надходити зі сховищ, ядерної, гідро-, вітрової або викопної енергії.

Найкраще місце для розміщення цієї додаткової енергії. це автомобілі. На відміну від майже всіх інших навантажень на електромережу, автомобілі можуть бути дуже гнучкими у виборі часу споживання енергії. 95% часу їм просто потрібно додавати свій середній попит кожні кілька днів. В особливі дні з довгими поїздками вони більш вимогливі. Таким чином, вони будуть дуже раді отримати низький рівень енергії, будучи гнучкими щодо того, коли вони її беруть. Це означає, що, підключившись до мережі, вони будуть заряджатися опортуністично, коли є надлишок, в тому числі від сонця та вітру. (Вітрогенератори ще більше прагнуть бути впевненими, що хтось візьме будь-яку незаплановану потужність, яку вони мають). Бувають випадки, коли ціна в мережі стає від’ємною, тому що вона нікому не потрібна поблизу.)

Щоб це працювало, автомобілі повинні бути підключені в ці години. Автомобілі, які не їздять на роботу і залишаються вдома, можуть це робити, але в іншому випадку це означає встановлення зарядних з’єднань там, де паркуються ті, хто їздить на роботу. Це стосується парковок і навіть уздовж вулиць.

Потреба тих, хто має надлишкову енергію, продавати її настільки велика у світі відновлюваної енергетики, що постачальники очікують, що енергетичні компанії можуть заплатити за встановлення зарядних пристроїв у цих приміських зонах, щоб бути впевненими, що вони зможуть продати свою надлишкову енергію. Ці станції все одно працюватимуть вночі для людей, яким потрібно паркуватися на вулиці і які хочуть мати електромобілі.

Звичайно, незабаром автомобілі зможуть самостійно під’їжджати до зарядних станцій і навіть підключатися до них без допомоги людини. Це фактично зменшує потребу в будівництві занадто великої кількості інфраструктури, описаної вище. Автомобілі отримають повідомлення: “Зараз є надлишок сонячної енергії“. Якщо ви вільні і вам потрібна енергія, приїжджайте на зарядну станцію зараз, щоб отримати вигідну ціну.” Так і буде. (При гарному прогнозуванні надлишок енергії часто можна передбачити заздалегідь).)

Багато хто уявляє, що ці автомобілі також будуть віддавати електроенергію, яку вони забрали в цей період надлишку, назад в мережу під час пікового попиту і навіть вночі. Ця ідея називається “транспортний засіб до мережі” і вимагає спеціальних інверторів та інших інструментів, щоб дозволити акумулятору автомобіля подавати енергію назад, в ідеалі. зі спеціальними формами хвиль, щоб також компенсувати незвичні фактори потужності в мережі. Хоча це і дорого, але це можливо, але реальність така, що лише те, що автомобілі обирають час зарядки на основі повідомлень з мережі про зниження цін (або для дотримання контрактних угод), дає значну вигоду, не потребуючи ніякого спеціального обладнання взагалі.

Leave a Reply