Елемент живлення Ncm. NCA проти. NCM: 5 ключових моментів та фактів, які необхідно знати

Table of Contents

Акумулятор NCM

Літієві батареї NCM – це тип літій-іонних акумуляторів, що перезаряджаються. Ці батареї з хімічним складом ncm акумулятор складаються з комбінації нікелю, кобальту та марганцю, що забезпечує їм високу щільність енергії та тривалий термін служби. Це робить їх ідеальними для таких застосувань, як електромобілі, мережеві накопичувачі та побутова електроніка. Літій-іонні акумулятори NCM, пропоновані нашими компаніями, мають більшу ємність, ніж інші типи літій-іонних акумуляторів, а це означає, що вони можуть зберігати більше енергії та мають довший термін служби.

NCM Lithium Акумулятор Типи

EcoPower C1-NCM58W може похвалитися винятковою продуктивністю, встановлюючи новий стандарт в технології зберігання енергії. З вражаючою ємністю [Будь ласка, вставте фактичну ємність з посилання], ця батарея.

Літій-іонна батарея NCM153Ah має невелику вагу, компактні розміри дозволяють легко транспортувати та встановлювати її.

Інвестуйте з упевненістю в надійну конструкцію C5-NCM174WN. Це акумулятор розроблена для довговічності, забезпечуючи довговічне рішення для зберігання енергії, яке мінімізує витрати на обслуговування та заміну.

C5-NCM243W легко інтегрується з наявними джерелами відновлюваної енергії, такими як сонячні панелі та вітрогенератори. Максимізуйте використання вашого сталого виробництва енергії та зберігайте надлишки.

EcoPower C7-NCM37WN може похвалитися винятковою продуктивністю, встановлюючи нові стандарти в технології зберігання енергії. Завдяки вражаючій потужності [Будь ласка, вставте фактичну потужність з посилання], ця батарея.

EcoPower C20-NCM50WN забезпечує виняткову потужність і ефективність, що робить його революційним рішенням в індустрії зберігання енергії. З вражаючою потужністю 50 Вт, ця батарея забезпечує надійне і безперебійне живлення, а також.

C20-NCM55WN оснащена широким спектром функцій безпеки, включаючи захист від перезаряду, запобігання перерозряду, регулювання температури та захист від короткого замикання. Ваша безпека.

Переваги літієвої хімії NCM Battery

Літій-іонні батареї NCM клітина з ncm акумулятор Літій-іонні акумулятори NCM мають більшу ємність, ніж інші типи літій-іонних акумуляторів, а це означає, що вони можуть зберігати більше енергії і мають довший термін служби.

Хімія акумуляторів NCM відома своїм тривалим терміном служби. При належному догляді та обслуговуванні літієва батарея NCM повинна прослужити до 10 років і більше.

Батареї NCM використовуються для широкого спектру застосувань, включаючи електромобілі, побутову електроніку та мережеві накопичувачі. Їх універсальність робить їх ідеальними для багатьох різних завдань. Крім того, ці батареї NCM з хімічним складом ncm можна швидко і легко перезаряджати, що робить їх ще більш корисними.

NCA vs. NCM: порівняння пліч-о-пліч

  • NCA і NCM відносяться до хімічного складу катода літій-іонного акумулятора.
  • NCM був розроблений наприкінці 1980-х років і пережив кілька трансформацій.
  • NCA був розроблений у 2019 році компаніями Tesla та Panasonic.
  • Наразі NCA є ексклюзивом для Tesla.
  • NCM використовується в більшості моделей електромобілів, доступних сьогодні.

NCA проти. NCM: у чому різниця?

Для того, щоб зрозуміти відмінності між цими двома типами акумуляторів, ми повинні дослідити, що вони собою являють і як вони використовуються.

Що таке катод?

Перш ніж порівнювати батареї NCA і NCM, ми повинні знати, що означають ці абревіатури. Оскільки обидві ці батареї використовують літій-іонну технологію, розуміння основних компонентів допоможе нам зрозуміти важливість відмінностей.

Іон літію акумулятор складається з чотирьох основних частин: катода, анода, сепаратора та електролітів.

Анод пропускає електричний струм до катода, де відбуваються хімічні реакції між літієм і важким металом. Сепаратор запобігає контакту цих двох компонентів, пропускаючи іони літію за допомогою електролітів. Розділення іонів дозволяє електронам проходити через дріт, що генерує електрику.

У літій-іонних батареях металевий склад катода визначає різні якості, такі як ємність і напруга. Це робить метал матеріалу критично важливим у його конструкції. Отже, якщо говорити про літій-іонні акумулятори батарея Якщо ви шукаєте літій-іонні акумулятори, ви, ймовірно, побачите абревіатуру катодного складу.

Склад NCA

У 2019 році Tesla і Panasonic об’єдналися, щоб вирішити проблему тривалості життя традиційних літій-іонних акумуляторів. Стало тенденцією зменшувати вміст кобальту і замінювати його більшою кількістю нікелю, що призводить до здешевлення матеріалів. Однак без твердого металу, який додає довговічності, батареї ставали все менш і менш стабільними.

Їхньою відповіддю на проблему стала заміна стандартного марганцю на алюміній. Хоча алюміній менш щільний, ніж його аналог, він має властивість тверднути після певної деградації, що дозволяє йому служити набагато довше. Дослідження показують, що батареї зі складом нікель-кобальт-алюміній-кисень (NCA) можуть служити до 40 років за відповідних умов.

Вміст алюмінію не тільки допомагає запобігти зносу, але й дозволяє катоду мати до 84% нікелю. Це робить їх набагато доступнішими у виробництві порівняно з іншими батареями, багатими на нікель.

Використання NCA

Завдяки своєму нещодавньому відкриттю, Tesla є єдиним виробником електромобілів, що використовує батареї NCA. Вони співпрацювали з Panasonic для розробки цього інноваційного складу і в даний час використовують його в нових моделях Model 3 і Model Y. Компанія також планує використовувати їх у своїх кібертранспорті та напівпричепах.

Склад NCM

Коли літій-іонна технологія дійсно злетіла у 80-х роках, основною проблемою була щільність енергії; батареї просто не могли утримувати дуже багато енергії. Розробники експериментували зі складом металів у катодах і виявили, що нікель-марганець-кобальт (NMC або NCM) надзвичайно добре зберігає енергію, і технологія пішла в ногу з часом.

Батареї NCM починалися з рівних частин нікелю, кобальту і марганцю (NCM333 або NCM111). Однак екологічна та соціальна стурбованість почала зростати через те, звідки виробники беруть кобальт. Стало відомо, що найбільші кобальтові шахти, розташовані в Конго, використовують небезпечні методи видобутку, в тому числі дитячу працю. Ці побоювання в поєднанні з неймовірно високими цінами спонукали розробників експериментувати з новими складами.

Виробники виявили, що нікель є чудовим первинним матеріалом, будучи доступним і надзвичайно провідним. Ми почали бачити композиції з все більшим вмістом нікелю; NCM 523 використовував більше 50% нікелю, а NCM 622 – більше 60%.

Однак металу не вистачає щільності, яку має кобальт, і на той час, коли розробники дійшли до NCM811, прогрес зупинився. Споживачі вимагали все більшої і більшої дальності, і склад NCM просто не встигав за ними. Настав час шукати передові батарея технологію.

Застосування NCM

У цей момент батареї NCM досягли свого апогею. Однак, маючи за плечима понад 30 років досліджень і розробок, вони все ще залишаються корисною конструкцією. І саме через всі ці дослідження більшість виробників електромобілів все ще інвестують в них.

Акумулятори NCM також є найпопулярнішим літій-іонним варіантом (поряд з літій-залізо-фосфатними). Все дуже просто: якщо один з варіантів набагато легше дістати, ви будете використовувати його. Ми, ймовірно, не побачимо зникнення NCM з електромобілів протягом деякого часу.

NCA vs. NCM: що краще?

Що стосується вибору між NCA і NCM, то ваші можливості досить обмежені. NCA-композиції дійсно мають довговічність там, де NCM не вистачає, але більшість автовиробників не мають до них доступу.

Тож ваші варіанти залежать від обраного вами транспортного засобу. Якщо ви твердо налаштовані на те, щоб батарея була екологічно чистою і працювала десятиліттями, вам доведеться або придбати Tesla, або почекати до кінця десятиліття. Однак ви не помилитеся з NCM, оскільки вони мають великий діапазон і все одно прослужать до 10 років. Ці батареї стандартно поставляються практично в кожному електромобілі на ринку.

Кремнієві аноди

Багато розробників літій-іонних акумуляторів експериментують з кремнієм як анодним покриттям, частково або повністю замінюючи графіт. Tesla працює над збільшенням частки кремнію в аноді щонайменше з 2015 року.

Кремній утримує в дев’ять разів більше іонів літію, ніж графіт, тому він має кращу щільність енергії (таким чином збільшуючи запас ходу на 20 відсотків). Кремнієва батарея також може заряджатися і розряджатися набагато швидше, ніж графітова батарея, тому щільність потужності також покращується. Але кремній розширюється, коли поглинає іони, тому він швидко руйнується; його життєвий цикл все ще набагато нижчий, ніж у графіту. Якщо інженери зможуть подолати цю проблему (а Тесла пообіцяв, що зможе), літій-іонні батареї (ЛІБ) можуть зробити стрибок уперед.

У своєму звіті про майбутнє LIB компанія Sila Nanotechnologies стверджує, що кремнієві аноди мають найбільший потенціал у найближчій перспективі, щоб стимулювати ринковий прорив у цій галузі. Він підсумовує:

[T]комерційних літій-іонних акумуляторів у великих кількостях (поки що) не існує!), в якому кремнієвий анод повністю замінює графітовий. Коли вони з’являться, винагорода буде варта очікування. Ми очікуємо, що автомобільні елементи з катодами NCA або NCM в парі з анодами з переважанням [кремнію] збільшать щільність енергії до 50 %, тим самим знизивши вартість кіловат-години на 30-40 % менш ніж за десять років.

Це приголомшливий приз – якщо будь-який виробник зможе його розблокувати. (Читайте статтю Джуліана Спектора з Canary про компанію Sionic, яка нещодавно дебютувала з кремнієвим анодом, який, за її словами, може вписатися в існуючі виробничі лінії LIB).)

Кремнієві аноди технічно є “катодно-діагностичними”, хоча в більшості випробувань досі використовувалися катоди NMC. Якщо інженери зможуть зламати код і створити кремнієві аноди з більшим терміном служби, це може принести користь усім катодам (див. обговорення LFP нижче).

Фториди як катоди

Одна річ, яку я не згадав про кремній як анод: Він не працює через інтеркаляцію. Замість того, щоб вливатися в анод, іони реагують з кремнієм і зв’язуються з ним – процес, який називається конверсією. Це ускладнює відшарування іонів без пошкоджень, але також дозволяє йому утримувати набагато більше іонів.

Сьогодні аноди є обмежуючим фактором у більшості акумуляторів. У міру вдосконалення анодів з’являється більше можливостей для вдосконалення катодів. Sila багато досліджує фториди – вона наводить приклади катодів на основі фторидів металів (наприклад, фториду заліза або фториду міді) і катодів на основі сірки – які також працюють за рахунок перетворення, а не інтеркаляції, а також можуть зберігати більше іонів. пише Сила:

Цілком ймовірно, що за допомогою конверсійного катода і кремнієвого анода з низьким рівнем розбухання термін служби літій-іонного акумулятора може бути збільшений до 10 років. 000 повних циклів, маючи при цьому найвищу щільність енергії на ринку – таким чином, розбиваючи [співвідношення. енергетичний] компроміс.

На думку Сіли, лише така комбінація – анод на основі конверсії та катод на основі конверсії – може знизити LIB до “~ 50 /кВт-год до 2030 року та ~ 30 /кВт-год до 2040 року.” Якщо це різке зниження відбудеться, воно буде абсолютно диким і майже напевно розчавить всіх конкурентів.

Ферофосфат літію (LFP)

LFP, які використовують літій-залізне з’єднання в якості катода, були одними з перших LIB, які були комерціалізовані. Вони вже є стандартними в Китаї, їх використовують у всюдисущих скутерах і невеликих електромобілях цієї країни.

” Великі китайські виробники акумуляторів – BYD. CATL і Lishen – кожна з них сама по собі більша за будь-яку іншу компанію, що виробляє акумулятори не в Китаї, – каже Лу Шик, директор з інвестицій компанії Clean Energy Ventures. “А вони роблять літій-залізо-фосфатні елементи вже 10 років.”

Кілька років тому здавалося, що LFP будуть витіснені NMC і NCA, але останнім часом вони повертаються. Зараз вони потенційно можуть зайняти лідируючі позиції на ринках електромобілів та стаціонарних сховищ. Вони вже захопили майже половину китайського ринку електромобілів.

LFP використовують ферофосфат літію (LiFePO4) як катод, замінюючи нікель, марганець та/або алюміній. Вони мають численні переваги порівняно з конкурентами на основі нікелю:

  • Дешевші на основі матеріалів (хоча ще не на основі /кВт-год).
  • Більший термін служби (Метт Робертс, колишній виконавчий директор Асоціації накопичувачів енергії, а зараз працює в акумуляторній компанії Simpliphi, каже, що на батареї LFP його компанії поширюється гарантія на 10 000 циклів, у порівнянні з 10 000 циклами. 000 циклів, в порівнянні з 2. 500 до 5. 000 для кобальтових батарей).
  • Вища щільність потужності.
  • Висока безпека і низька токсичність (“Вони майже… куленепробивні, оскільки не можуть загорітися”, – каже Шик з Clean Energy Ventures).
  • Замінюють проблемні та/або рідкісні метали на залізо, яке є безпечним і доступним у великій кількості.

В обмін на ці переваги, LFP мають меншу щільність енергії (оскільки в них менше місця для інтеркаляції іонів). Однак, оскільки вони настільки безпечні, LFP не потребують такої ж захисної упаковки, як NMC і NCA, тому вони можуть отримати частину цієї ефективності ще на рівні упаковки. Tesla заявляє, що хоча LFP мають 50 відсотків щільності енергії від своїх високонікелевих конкурентів, транспортний засіб на основі LFP все одно може отримати 75 відсотків запасу ходу.

Минулого місяця VW оголосив, що, починаючи з 2023 року, він буде “використовувати літій-залізо-фосфат, або LFP. в початкових моделях; нікель-марганцеві в об’ємних моделях; і багаті на нікель NCM в моделях високого класу.”

Tesla сказала приблизно те саме на своєму Батарея Подія дня у 2020 році. Компанія планує використовувати LFP для майбутньої дешевої (до 25. 000) транспортного засобу, Model 3 та комерційного зберігання енергії.

Сучасні LFP не будуть використовуватися у високопродуктивних транспортних засобах, але більшість вироблених автомобілів не належать до цієї категорії. LFP “досить хороші, по суті, для будь-якого типу приміських автомобілів”, – каже Шик. “Я думаю, що ви побачите цілу купу економ-автомобілів, які [використовують] LFP.” Батареї LFP будуть використовуватися в таксі, транспортних засобах для спільних поїздок та автопарках, а також у скутерах, рикшах та мотоциклах. Це буде дешевий, надійний, повсякденний варіант.

І якщо ЛФП можна використовувати в тандемі з кремнієвими анодами, вони потенційно можуть піднятися до позначки понад 300.категорія дальності пробігу.

6 найпоширеніших хімічних речовин на основі літію та їхні характеристики

Ми розглянемо шість основних типів літієвих акумуляторів та хімічні елементи, з яких вони виготовлені:

Склад і характеристики літієвих батарей з LCO-хімією:

Літій – Кобальт – Оксид (LiCoO 2 )

Літієві батареї з LCO-хімією є найновішими, в основному використовуються для електронних пристроїв і мобільних додатків. і складаються з катода з оксиду кобальту (позитивний електрод) і графіт-вуглецевого анода (негативний електрод).

Перевага цієї хімії полягає в тому, що вона має високу питому енергію і ідеально підходить для середніх і малих батарей. які здатні добре працювати, так що їх можна заряджати дуже швидко.

LCO-батареї фактично найпоширеніші для смартфонів. цифрових камер і портативних ноутбуків.

З іншого боку, їх використання в основному обмежується не надто великими пристроями через обмеження безпеки. Крім того, вони мають досить низький струм розряду, що може призвести до їх швидкого перегріву під високим навантаженням. Також містять високу частку кобальту – дорогого елемента, який важко знайти і який пов’язаний з великими етичними проблемами при видобутку, і саме тому все більше виробників зараз намагаються обходитися без нього або максимально обмежити його використання.

  • Номінальна напруга: 3.6 V
  • Гравіметрична щільність: 200 Вт/кг
  • Щільність енергії 400 Втч/л
  • Повний життєвий цикл: 500 – 1,000
  • Швидкість розряду: 1C

Склад і характеристики літієвих батарей з хімічним складом LMO:

Літій – Марганець – Оксид (LiMn 2 O 4 )

Літієві батареї з хімічним складом LMO працюють дуже схоже на батареї з технологією LCO. Широко використовуються в невеликих пристроях, таких як електроінструменти.

Основною характеристикою LMO батарей є їх здатність віддавати багато енергії за короткий час. LMN батареї складаються з катода з оксиду марганцю і графітового анода.

Часто використовуються для електровелосипедів. в садівництві, медичному обладнанні та електроінструментах, таких як дрилі та шуруповерти.

Акумулятори LMO мають вищу термостійкість, ніж акумулятори з хімічним складом LCO, але їхня ємність обмежена. що нижче, ніж у систем на основі кобальту.

  • Номінальна напруга: 3.7 V
  • Питома енергія: 150 Вт/кг
  • Щільність енергії: 350 Вт-год/л
  • Повний життєвий цикл: 300 – 700
  • Швидкість розряду: 1С, 10 С

Склад і характеристики літієвих батарей з хімічним складом LFP:

Літій – залізо – фосфат (LiFePO4)

Хімія LFP найкраще відповідає специфічним потребам промислового сектору. де не потрібна надмірна питома енергія, але є потреба в дуже високій безпеці і тривалих життєвих циклах. Таким чином, ми говоримо про дуже широкий світ, починаючи від автоматизації, робототехніки, логістики, будівництва, сільського господарства, судноплавства, електромобілів, до транспортних засобів аеропортів, повітряних платформ і спеціальних транспортних засобів

Насправді, акумулятори з LFP-хімією є найбезпечнішими і найстабільнішими на сьогоднішньому ринку, і доступні у форматах великої ємності. як того вимагають промислові системи, без необхідності паралельного з’єднання багатьох дрібних елементів, що знизило б їх стабільність і поставило б під загрозу безпеку транспортного засобу.

Життєві цикли в умовах батарея з LFP-хімією сьогодні перевищують 3 500 циклів, а при наявності хорошої системи BMS можуть легко перевищити 4 000, а в майбутньому можна очікувати навіть більше 6 000 циклів.

Але ми повинні бути обережними, коли ми говоримо про “життєві цикли”, ми не повинні думати, що після 3500 циклів батарея повністю виснажена. Насправді, важливо пам’ятати, що кінець терміну служби акумуляторної батареї на транспортному засобі завжди вважається, коли залишається 80% ємності, але все ще буде багато можливостей для використання в інших сферах, наприклад, для зберігання енергії.

Ще однією перевагою хімії LFP, крім властивої їй безпеки і високого життєвого циклу, є те, що вона має плоску криву розряду. На зображенні нижче крива має тенденцію до зростання. Це так звана крива зарядки, в той час як спадні криві відносяться до акумулятор Напруга під час розряду. Таким чином, діапазон напруги від 100 % до 0 % дуже схожий, і це фундаментальний факт, оскільки він дозволяє машинам і промисловим транспортним засобам гарантувати однакову продуктивність від початку до кінця розряду.

Від теорії до практики: використання правильної хімії літію для кожного застосування

Ми виділили 6 основних типів літієвих хімікатів, які в даний час найбільш широко використовуються в різних сферах електрифікації. Але не треба думати, що ці хімічні речовини конкурують між собою, навпаки! Всі вони цінні та високопродуктивні, але кожна літієва хімічна речовина найкраще працює в різних сферах використання.

На цій діаграмі показано порівняння різних характеристик хімічних речовин з точки зору:

  • Питома енергія або гравіметрична щільність [Вт-год/кг]: відношення кількості енергії, що міститься (Вт-год = V x Ah), до ваги акумулятора.
  • Безпека: яка тісно пов’язана з термічною стабільністю, оскільки іскробезпека дуже сильно залежить від того, наскільки термічно стабільні компоненти
  • C- Швидкість: швидкість заряду / розряду, i.e. співвідношення між струмом заряду або розряду (А) і номінальною ємністю акумулятора комірка (Ач). Цей параметр тісно пов’язаний з комірказдатність генерувати енергію.
  • Життєвий цикл : Кількість разів, коли елемент можна розряджати і заряджати до кінця терміну служби, який зазвичай вважається при досягненні 80% залишкової ємності.
  • Вартість
батарея, елемент

Як вибрати найбільш підходящий тип літієвої хімії

Тому ми намагаємося детально пояснити, чому слід вибирати ту чи іншу хімію в залежності від типу застосування, яке потрібно електрифікувати.

Акумулятори NMC і NCA для автомобільного сектора

Чому NMC і NCA більш широко використовуються в автомобільному секторі? Тому що для цього потрібна дуже висока щільність енергії, яка може дати велику потужність в невеликому просторі. Таким чином, в електромобілях щільність енергії, гравітаційна щільність і питома потужність є важливими елементами, де швидкість зарядки вважається ключовим моментом, разом з високою потужністю прискорення, особливо в моделях преміум-класу. Інші експлуатаційні характеристики, такі як, наприклад, тривалий термін служби батареї, не мають вирішального значення в цьому секторі, просто тому, що в них немає необхідності!

Насправді вкрай малоймовірно, що автомобіль зробить кілька циклів за один день, якщо не кілька днів на рік у разі тривалої подорожі. Навпаки, автомобіль зазвичай використовує лише 20-30% заряду за день.

Якщо ми візьмемо, наприклад, Tesla, який може проїхати більше 400 км на одному заряді: якщо ми розглянемо термін служби 400 000 км, це означає, що загальна кількість циклів, які повинна витримати батарея, буде лише 1 000 (400 000 / 400 = 1 000 циклів) Це пояснює, чому життєві цикли для батареї з хімією NMC не перевищують 2 000 (ще менше в хімії NCA, де життєві цикли досягають 1 000).

Акумулятори LFP і LTO для промислового сектора

У промисловості, сільському господарстві або навіть для електрифікації спеціальних транспортних засобів, особливо якщо мова йде про високоциклічні застосування, які створюють навантаження на акумулятор, краще використовувати хімікати типу LFP і LTO. там, де термін служби, надійність і безпека є найважливішими вимогами.

Отже, в індустріальному світі питання простору є меншим обмеженням, так само, як і не обов’язково мати надмірну продуктивність або щільність енергії. При оцінці вибору правильного хімічного складу в гру вступає більш важливий фактор безпеки, аспект, на який мало хто хоче і може піти на компроміс.

Краще мати батарею, яка є дещо об’ємнішою, але забезпечує оптимальну безпеку та має значно довший термін служби. Існують транспортні засоби, такі як LGV і AGV, які повинні використовуватися інтенсивно і працювати безперервно цілодобово, в результаті чого їхні батареї будуть робити навіть 3 або 4 цикли зарядки за один день. Тому хімікати LFP легко підтримують їх завдяки своїм більш ніж 4 000 циклам перезарядки.

Якщо потрібні акумулятори для стаціонарного зберігання, то щільність енергії майже нічого не означає, і, навпаки, вартість акумулятора та життєвий цикл будуть елементами, що лежать в основі вибору хімічного складу. Хімія LFP знайде своє місце.

LCO і LMO акумулятори для невеликих мобільних додатків

Зрештою, якщо дуже маленька акумулятор для використання в інструментах і мобільних додатках. тоді його основною характеристикою повинна бути невелика вага, інакше занадто велика вага вплине на продуктивність всього застосування. У цьому випадку можна буде вибрати такі хімічні речовини, як LCO і LMO, і прийняти компроміс з меншим терміном служби або декількома додатковими ризиками для безпеки (з огляду на те, що це невеликий акумулятор) акумулятор), щоб мати змогу надати продукту необхідні характеристики для виходу на ринок.

BMS покращує характеристики обраної хімії

Такі діаграми дуже корисні для огляду характеристик кожної хімічної речовини, і ці аспекти залишаються актуальними з плином часу. Однак слід пам’ятати, що на кількісному рівні ми говоримо про суто орієнтовні дані через важливий аспект, який ніколи не можна недооцінювати: технологічну еволюцію.

Як технологія, так і інновації в широкому сенсі – поняття, що постійно розвиваються, і через них хімія також розвивається дуже швидко, і кожна з них, після відповідних досліджень і розробок, може, в свою чергу, розвиватися в інші варіанти, щоб поліпшити ту чи іншу характеристику (напр.g. для досягнення високої щільності енергії, можливо, на шкоду потужності або життєвому циклу).

Саме тому важливо постійно бути в курсі подій і, якщо немає досвіду, покладатися на досвідченого виробника, який може вивчити і спроектувати батарея відповідно до конкретних вимог програми, що електрифікується.

Але хімія – не єдиний визначальний елемент у визначенні правильної роботи літієвої батареї: батарея продуктивність також походить від іншого важливого елемента, BMS. Інтелектуальний Батарея Система управління, по суті, може використовувати характеристики обраної хімії в повній мірі. гарантуючи надійність та однакову продуктивність протягом тривалого часу, керуючи та контролюючи всіма пристроями, які працюють навколо акумулятора.

Зараз ми дізнаємося про основні особливості інтелектуальної BMS.

У ВАС Є ПРОЕКТ ЕЛЕКТРИФІКАЦІЇ?

ЗВЕРНІТЬСЯ ДО НАС ЗАРАЗ ЗА ОЦІНКОЮ ВАШОЇ СИТУАЦІЇ. FLASH БАТАРЕЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ТЕХНІЧНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ЗВ’ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ ПРОТЯГОМ ДВОХ РОБОЧИХ ДНІВ.

Leave a Reply